برنامه های روز جهانی گردشگری در استان آذربایجان غربی اعلام شد

به گزارش مجله سایه، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی برنامه های روز جهانی گردشگری سال 97 را گفت .

برنامه های روز جهانی گردشگری در استان آذربایجان غربی اعلام شد

لذت بخشترین تجربه سفر را با دور زمین تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی؛ جلیل جباری مدیرکل میراث فرهنگی آذربایجان غربی، امروز سه شنبه 3 مهر با اعلام این خبر گفت: روزجهانی گردشگری فرصت بسیار مناسبی برای تجلیل از دست اندرکاران صنعت گردشگری استان در طول یک سال است.

او توضیح داد: سال جاری همزمان با روزجهانی گردشگری مراسم ویژه ای با حضور مدیران دستگاه های اجرایی عضو کارگروه گردشگری استان و فعالین بخش خصوصی اجرا خواهیم کرد.

جباری با اشاره به جزئیات مراسم ویژه روز جهانی گردشگری افزود: با توجه به شعار سال جاری روزجهانی گردشگری تغییر ماهیت گردشگری به سمت گردشگری الکترونیک سعی کردیم تا موضوع مراسم سال جاری براساس گردشگری الکترونیک بوده و در این زمینه از اساتید مرتبط برای سخنرانی و ارائه راهکارهای لازم در این خصوص دعوت نموده ایم.

مدیرکل استان افزود: همزمانی پنجم مهر ماه روزجهانی گردشگری با هفته دفاع مقدس و بویژه سالروز شکست حصر آبادان موجب شده تا از یکی از فرماند هان دفاع مقدس برای حضور در این مراسم دعوت نموده و یادو خاطره حماسه سازان 8 سال دفاع مقدس را گرامی بداریم.

جباری ادامه داد: در این مراسم از فعالان گردشگری تجلیل شده و برنامه های متنوع فرهنگی مختلف که رنگ و بوی محرم و دفاع مقدس را دارند برای مدعوین اجرا خواهیم کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی آذربایجان غربی از دیگر برنامه های روزجهانی گردشگری اطلاع داد و افزود: برگزاری نشست های تخصصی ، نشست خبری ، اجرای نمادین پاکسازی راستا گردشگری سلامت در ارومیه ، دیدار با پیشکسوتان ، تجلیل از سرمایه گذاران بخش گردشگری و انجمن ها و سمن های فعال در زمینه گردشگری و تجلیل از دست اندرکاران برگزاری جشنواره های مختلف گردشگری به ویژه اولین جشنواره ملی گردشگری و نمایشگاه صنایع دستی از دیگر برنامه های مرتبط با روزجهانی گردشگری است که برای اجرا برنامه ریزی شده است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 20 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 541

به "برنامه های روز جهانی گردشگری در استان آذربایجان غربی اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه های روز جهانی گردشگری در استان آذربایجان غربی اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید