بازی کنترل در راه کنسول های نسل جدید سونی و مایکروسافت است

به گزارش مجله سایه، این روزها بازار عرضه بازی برای نسل جدید کنسول ها داغ است و در این میان خبر عرضه دوباره بازی کنترل از استودیوی رمدی (Remedy Entertainment) روی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس راضی کننده است. این بازی پیش از این برای کنسول های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی عرضه شده بود.

بازی کنترل در راه کنسول های نسل جدید سونی و مایکروسافت است

استودیوی رمدی که سال هاست آن را با سبک خاص داستان پردازی اش در بازی های مکس پین، آلن ویک و کوانتوم بریک می شناسیم با عرضه بازی کنترل در سال 2019 باز هم ما را به کاوش در محیط شگفت انگیز و سینمایی منحصر به فرد دعوت کرد.

کنترل داستان جسی فیدن (Jesse Faden) در ساختمان مرموزی به نام The Oldest House است که در صدد غلبه بر نیرویی ناشناخته دست به مبارزه می زند. این نیرو که در بازی از آن با عنوان هیس یاد می شود، در اعضای سازمان نفوذ کرده است و جسی در این ماجراجویی باید بکوشد با آن ها مبارزه کند و همه چیز را به روال سابق آن برگرداند.

استودیوی رمدی که با تهیه کنندگی 505 گیمز این بازی اکشن سوم شخص را ساخته، خبر انتشار آن را در کنسول های نسل جدید سونی و مایکروسافت در آینده ای نزدیک رسما تایید کرد و حال باید منتظر خبر های تکمیلی در رابطه با زمان عرضه نسخه نسل بعد بازی باشیم.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 27 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 4365

به "بازی کنترل در راه کنسول های نسل جدید سونی و مایکروسافت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی کنترل در راه کنسول های نسل جدید سونی و مایکروسافت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید