بازیکنان ما باید فرصت های خود را به گل تبدیل نمایند

به گزارش مجله سایه، به گزارش خبرنگاران، کریم بوستانی عصر امروز پس از تساوی تیمش در برابر صنعت نفت آبادان در نشست خبری خاتمه بازی اظهار کرد: امروز مشاهده کردید که موقعیت های زیادی داشتیم، پنالتی در دقیقه یک را میثم کریمی از دست داد، تک به تک های زیادی از دست دادیم می توانستیم بازی را با اختلاف سه تا چهار گل ببریم. ضمن اینکه روی ضربه ایستگاهی که گل را دریافت کردیم مدافعان ما اشتباه بدی کردند.

بازیکنان ما باید فرصت های خود را به گل تبدیل نمایند

بوستانی ادامه داد: بازی های لیگ برتر هفته به هفته سخت تر می گردد. بازیکنان ما جوان هستند و شرایط سخت هست. باید موقعیت های خود را در بازی های بعد گل کنیم و بتوانیم خط هجومی خود را تقویت کنیم

وی با اشاره به اینکه پنالتی زن اول تیم ما میثم کریمی است در خصوص پنالتی از دست رفته گفت: میثم در بازی های قبلی پنالتی های ما را می زد و در این بازی طبق معمول پنالتی را زد ولی نتوانست آن را گل کند و پنالتی زن دوم ما ایوب کلانتری است و پنالتی دوم را تبدیل به گل کرد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان اضافه کرد: ما با سه مهاجم سرعتی بازی می کردیم و الان نیم فصل دوم است و دروازه ها تنگ تر می گردد، صنعت نفت تیم قلدری است و ما توانستیم در مقابل تیم خوبی مثل صنعت نفت زیبا بازی کنیم و می توانستیم برنده باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 196

به "بازیکنان ما باید فرصت های خود را به گل تبدیل نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکنان ما باید فرصت های خود را به گل تبدیل نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید