بازدید بیش از 77 هزار جهانگرد از بناهای تاریخی کاشان

به گزارش مجله سایه، ایسنا/ براساس آخرین خبر و گزارش های منتشر شده، بازدید بیش از 77 هزار توریست از بناهای تاریخی کاشان صورت گرفت.

بازدید بیش از 77 هزار جهانگرد از بناهای تاریخی کاشان

رئیس اداره میراث فرهنگی، توریستی و صنایع دستی شهرستان کاشان از حضور بیش از 77 هزار توریست در بناهای تاریخی این شهر در روزهای 13 و 14 اردیبهشت اطلاع داد.

احمد دانایی نیا اظهار کرد: بنا به آمار بلیت فروشی در دو روز سرانجام هفته گذشته، 55 هزار نفر از مجموعه جهانی باغ فین تماشا کردند که این رقم توریست در چند سال اخیر بی سابقه بوده است.

وی با اشاره به استقبال گسترده توریستان از جاذبه های توریستی کاشان اضافه نمود: خانه تاریخی بروجردی با بیش از 9000 نفر و محوطه باستانی سیلک با پذیرش بیش از 3000 نفر در رتبه های بعدی این آمار قرار دارند.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان کاشان توضیح داد: جاذبه های تاریخی منطقه فرهنگی کاشان به علاوه آیین های خاص موسم گل و گلاب، از عید نوروز تا سرانجام خرداد پذیرای خیل عزیمی از توریستان می گردد.

دانایی نیا ضمن دعوت از توریستان داخلی و خارجی برای حضور در شهرستان کاشان گفت: شایسته است مسافران و شرکتهای توریستی که این منطقه را به عنوان مقصد توریستی انتخاب می نمایند به گونه ای برنامه ریزی نمایند که حجم انبوه مسافر منجر به ایجاد مشکل برای ارائه خدمت نگردد.

منبع: همگردی
انتشار: 18 اردیبهشت 1403 بروزرسانی: 18 اردیبهشت 1403 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 16742

به "بازدید بیش از 77 هزار جهانگرد از بناهای تاریخی کاشان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید بیش از 77 هزار جهانگرد از بناهای تاریخی کاشان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید