باریک ترین خانه جهان در لندن، عکس

به گزارش مجله سایه، قصد داریم شما را با خانه ای بسیار عجیب در این شهر آشنا سازیم که قبلا یک فروشگاه کلاه بوده و حالا عنوان باریک ترین خانه جهان را کسب کرده است.

باریک ترین خانه جهان در لندن، عکس

جهت دریافت خدمات پتینه کاری سقف با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

شاید باورش برایتان سخت باشد که بدانید در لندن خانه ای وجود دارد که پهنای بیشتر قسمت هایش تنها 165 سانتی متر است؛ این منزل مسکونی در منطقه Shepherds Bush واقع شده و صاحب فعلی آن یک وکیل می باشد. صاحب این خانه میخواهد لندن را به مقصد اروپا ترک کند به همین دلیل خانه خود را با مبلغ 1 میلیون پوند به فروش گذاشته است.

این خانه از یک طرف با آرایشگاه و از طرف دیگر با کلینیک پزشکی همسایه می باشد. از آن جایی که این خانه باریک فضای زیادی برای اثاثیه ندارد، گزینه مناسبی برای افراد متاهل نیست و بهتر است فردی مجرد نسبت به خریداری آن اقدام کند.

عجیب ترین مکان ها برای زندگی - زمین جای عجیبی است و انسان هایش عجیب تر. در نقاط مختلف جهان با خانه هایی روبرو می شوید که ظاهری متفاوت و عجیب و غریب دارد.

باریک ترین خانه جهان چه قسمت هایی دارد؟

این خانه با مساحت کلی 96 مترمربع، در بیش از 5 طبقه ساخته شده و دارای بخش های مختلفی چون پاسیو، پشت بام، 2 اتاق خواب، آشپزخانه، باغچه و غیره می باشد. اتاق غذاخوری با عرض 183 سانتی متر، یکی از بخش های خانه است که عرض نسبتا بیشتری دارد، لازم به ذکر است که در این قسمت خانه درب های شیشه ای رو به حیاط تعبیه شده است.

می توان گفت بیشتر قسمت های خانه به گونه ای است که دو نفر به سختی می توانند از کنار یکدیگر عبور نمایند. اتاق خواب اصلی خانه که در طبقه سوم قرار گرفته است همچون سایر اتاق خواب ها بوده و کاملا معمولی است.

در فضای آشپزخانه یک اجاق گاز باریک به دیوار نصب شده که ظاهری متفاوت تر از نمونه های دیده شده دارد؛ در فضای آشپزخانه یک آینه عظیم قرار گرفته تا نقص ناشی از کوچک بودن فضا را تا حدی رفع کند. طبیعتا راه پله خانه ای با این پهنا به صورت مارپیچ می باشد.

خانه ای با پهنای 165 سانتی متر خانه ای با پهنای 165 سانتی متر

اگر گذارتان به شهر لندن افتاد حتما از این خانه دیدن کنید و گفته های ما را از نزدیک تماشا کنید.

منبع: گردشبان
انتشار: 8 فروردین 1400 بروزرسانی: 8 فروردین 1400 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 7281

به "باریک ترین خانه جهان در لندن، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باریک ترین خانه جهان در لندن، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید