افزایش استفاده از ترافیک داخلی به دنبال برگزاری اینترنتی عزاداری محرم

به گزارش مجله سایه، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از افزایش استفاده مردم از ترافیک داخلی اینترنت سراسری با شروع ماه محرم اطلاع داد.

افزایش استفاده از ترافیک داخلی به دنبال برگزاری اینترنتی عزاداری محرم

به گزارش خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری خبرنگاران، محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از رشد متوسط 5 درصدی ترافیک داخلی اینترنت پس از گذشت سه روز از شروع ماه محرم اطلاع داد.

با توجه به شیوع بیماری کرونا و احتمال گسترش موج جدیدی از این بیماری در جامعه بسیاری از هیئت ها و تکایای مذهبی تصمیم گرفتند سال جاری در ماه محرم مراسم عزاداری سید سالار شهیدان(ع) را به صورت مجازی برگزار نمایند. از همین رو وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تسهیلاتی از قبیل اینترنت رایگان را برای هیئت هایی که قصد برگزاری مراسم عزاداری به صورت مجازی را دارند درنظر گرفت.

آذری جهرمی در نخستین روز ماه شهریور دستور رصد کیفیت شبکه ارتباطی کشور در دهه اول ماه محرم به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ابلاغ کرد. وزیر ارتباطات ساعتی پیش در فضای مجازی نوشت: برگزاری آنلاین مراسم های عزاداری محرم، ترافیک داخلی کشور را در سه روز اخیر به میزان متوسط 5 درصد رشد داده است. به نظر می رسد این رشد در روزهای آینده قابل توجه تر باشد.

4144/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 19 مهر 1399 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 4986

به "افزایش استفاده از ترافیک داخلی به دنبال برگزاری اینترنتی عزاداری محرم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش استفاده از ترافیک داخلی به دنبال برگزاری اینترنتی عزاداری محرم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید