افتتاح واحد عظیم صنعتی با سرمایه گذاری 7 هزار میلیارد ریال توسط رییس جمهور

به گزارش مجله سایه، رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان اعلام نمود: واحد جی تی آی پارس با سرمایه گذاری 7 هزار میلیارد ریال در استان زنجان ، توسط ریاست محترم جمهور به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح خواهد شد.

افتتاح واحد عظیم صنعتی با سرمایه گذاری 7 هزار میلیارد ریال توسط رییس جمهور

به گزارش خبرنگاران زنجان؛ ناصر فغفوری گفت: این واحد که به عنوان طرح توسعه شرکت جی تی آی پارسیان به شمار می رود ، اقدام به فرآوری انواع توتون و تنباکو در شهرستان سلطانیه خواهد نمود.

وی یادآور شد: عملیات اجرایی این پروژه در سال 1398 شروع گشت که هم اکنون آماده بهره برداری می باشد.

این مقام مسئول توضیح داد: ظرفیت فراوری این پروژه سالانه 25000 تن پیش بینی شده است که با راه اندازی آن زمینه اشتغال 100 نفر در استان فراهم می شود.

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان از جمله مزایای این طرح را مزایای طرح کاهش واردات مواد اولیه مورد احتیاج برای فراوری سیگارت ، کنترل کیفی بیشتر ، ایجاد ارزش اضافه کرده بالاتر، انتقال دانش فنی فرآوری توتون دانست و اضافه کرد: راه اندازی این طرح صرفه جویی ارزی به میزان 14 میلیون دلار را برای کشور در پی خواهد داشت.

شرکت جی تی آی پارسیان در زمینه فراوری انواع محصول دخانی در شهرستان سلطانیه مستقر و با سرمایه گذاری خارجی در حال فعالیت و اجرای طرح جدید می باشد. این شرکت که در سال 1389 راه اندازی و در سال 1392 به سرمایه گذار خارجی (شرکت جی تی آی ژاپن) واگذار گشت ، هم اکنون با سرمایه گذاری بالغ بر 13000 میلیارد ریال و اشتغالزایی مستقیم 600 نفر ، غیر مستقیم 1400 نفر و ظرفیت فراوری 30 میلیارد نخ در سال توانسته بیشترین سهم بازار محصولات دخانی کشور را به خود اختصاص دهد.

وبلاگ خرید: وبلاگ خرید | این سیستم پیشرفته وبلاگدهی برای فروشگاه های اینترنتی است

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 8387

به "افتتاح واحد عظیم صنعتی با سرمایه گذاری 7 هزار میلیارد ریال توسط رییس جمهور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح واحد عظیم صنعتی با سرمایه گذاری 7 هزار میلیارد ریال توسط رییس جمهور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید