میتسوبیشی اوتلندر 2024 ، یک کراس اوور مجذوب کننده ژاپنی

به گزارش مجله سایه، میتسوبیشی اوتلندر 2024 یکی دیگر از محصولات مجذوب کننده وارداتی و رونمایی شده در نمایشگاه خودرو مشهد بود. اوتلندر به وسیله آرین پارس موتور به بازار ایران خواهد آمد.

میتسوبیشی اوتلندر 2024 ، یک کراس اوور مجذوب کننده ژاپنی

بیت ران - رضا نوروزی: میتسوبیشی اوتلندر در دور قبلی واردات در رقابت با محصولات کره ای فروش کمتری داشت و آنچنان که انتظار می رفت فروش بالایی همانند رقبا کسب نکرد. اما در دور نو واردات با توجه به نبود سانتافه و سورنتو به عنوان رقبای دیرینه و بعلاوه چهره مجذوب کننده نسل نو اوتلندر، می توان انتظار استقبال خوبی از آن را داشت. این نسل از اوتلندر پلتفرمی مشترک با نیسان روگ یا همان ایکس تریل دارد.

مشخصات فنی میتسوبیشی اوتلندر 2024

میتسوبیشی اوتلندر 2024 دارای پیشرانه 1.5 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ متصل به گیربکس اتوماتیک CVT با قابلیت تعویض دستی 8 سرعته است. حداکثر قدرت این موتور 160 اسب بخار و بیشینه گشتاور آن 280 نیوتن متر است. بیشینه گشتاور این موتور در دور 3000 تا 3500 در دسترس راننده قرار خواهد داشت. اوتلندر بعلاوه به یک سیستم هیبریدی خفیف (Mild hybrids (MHEV)) نیز مجهز است تا مصرف سوخت اندکی بهبود یابد. سیستم تعلیق در جلو مستقل مک فرسون و در عقب اتصال چندنقطه ای یا همان مولتی لینک است.

امکانات و آپشن ها

میتسوبیشی اوتلندر آرین پارس موتور یکی از تیپ های فول آپشن این خودرو است. 6 کیسه هوا جلو جانبی و پرده ای، رادار هشدار برخورد از جلو، رادار هشدار انحراف از مسیر، کنترل سرعت در سرپایینی، کنترل توقف در سربالایی، سیستم های کنترل کشش و پایداری، از جمله امکانات این خودرو هستند.

دوربین 360 درجه و دوربین عقب، نوربالای اتوماتیک، آینه های جانبی تاشونده برقی، سیستم مالتی مدیا با نمایشگر لمسی 10.25 اینچی، کلاستر تمام دیجیتال، ورود بدون کلید، سنسور نور، درب صندوق برقی، کروز کنترل، ترمز پارک برقی و اتوهلد، گرمکن صندلی های جلو، هداپ دیسپلی نیز از دیگر امکانات میتسوبیشی اوتلندر 2024 هستند.

تاریخچه میتسوبیشی

شرکت میتسوبیشی موتورز در حدود یک قرن پیش بینان گذاشته شد. این شرکت، تا قبل از ورود به صنعت خودرو، به عنوان غول کشتی سازی ژاپن شناخته می شد. اما با معرفی اولین وسیله نقلیه بنزینی با خط فراوری تجاری در سال 1917، نخستین خودروساز صنعتی ژاپن، لقب گرفت.

میتسوبیشی تا دهه 70 میلادی به رشد خود ادامه داد و در جمع سودآورترین برندهای خودرویی جهان قرار داشت. اما با رسیدن به اواخر قرن بیستم، با کاهش فروش و کمبود سرمایه روبرو شد. قدیمی ترین خودروساز ژاپن، طی دو دهه اخیر در سراشیبی سقوط نهاده شد و مجبور به فروش خطوط فراوری خود، در خارج از ژاپن شد. هم اکنون، 34درصد از سهام میتسوبیشی متعلق به گروه نیسان است.

منبع: بیت ران
انتشار: 1 مهر 1403 بروزرسانی: 1 مهر 1403 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 16794

به "میتسوبیشی اوتلندر 2024 ، یک کراس اوور مجذوب کننده ژاپنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میتسوبیشی اوتلندر 2024 ، یک کراس اوور مجذوب کننده ژاپنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید