از میانگین سنی مدیران اصفهان بی اطلاعم

به گزارش مجله سایه، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اصفهان در پاسخ به سوال خبرنگار خبرنگاران مبنی بر اینکه میانگین سنی مدیران استان چقدر است؟ گفت: از میانگین سنی مدیران استان اطلاعی ندارم.

از میانگین سنی مدیران اصفهان بی اطلاعم

نعمت الله اکبری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران پیرامون برپایی جشنواره شهید رجایی، با بیان اینکه متاسفانه استان اصفهان از شرایط مطلوبی در فضای کسب و کار برخوردار نیست، اظهار کرد: در جشنواره شهید رجایی به دنبال این هستیم که آیا گام های لازم را در راستای بهبود فضای کسب و کار برداشته ایم یا خیر؟ با این وجود در کشور به دنبال تراکم زدایی و تمرکز زدایی هستیم.

وی در خصوص نحوه اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان در استان، گفت: این قانون جزو تکالیف دولت است و مطابق آمار رسمی 1100 نفر در کشور مشمول این قانون برای بازنشستگی هستند.

وی در خصوص کوچک سازی و چابک سازی دولت و استخدام های جدید در استان، اظهار کرد: رویکرد چابک سازی و بهره گیری از نیروی انسانی شایسته و کمتر است و دولت تنها به دنبال ایجاد فرصت شغلی است.

اکبری با بیان اینکه در امسال بیشترین جذب نیروی انسانی و استخدام در آموزش و پرورش استان اصفهان است، تاکید نمود: در امسال بیش از 850 نفر در آموزش و پرورش استان استخدام خواهند شد.

وی با بیان اینکه مطابق تبصره 19 و تکلیف آن به سازمان مدیریت و برنامه ریزی تا انتها امسال باید 355 پروژه ناتمام و نیمه تمام دولتی را به مردم واگذار کنیم، اظهار کرد: ارزش این طرح ها پنج هزار میلیارد تومان بوده و قرار است به سرمایه گذاران پروژه هایی که صلاحیت و صرفه اقتصادی ندارند، تسهیلات ویژه پرداخت گردد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اصفهان با اشاره به اینکه در کشور 70 هزار پروژه قابل واگذاری وجود دارد که 10 درصد آن ملی و 90 درصد آن استانی است، گفت: نزدیک به چهار هزار پروژه ناتمام و نیمه تمام در استان اصفهان است که باید مردم را نسبت به سرمایه گذاری این طرح ها تشویق کرد.

وی اضافه کرد: 865 هزار میلیارد تومان حجم سپرده های مردم در بانک های کشور است که پنج درصد آن در اصفهان است، بنابراین برای جذب این سرمایه ها باید اعتماد مردم را جلب کرد.

اکبری یادآور شد: در بودجه امسال دولت در حوزه آب و در بخش ساخت سد تونل سوم کوهرنگ 34 میلیارد تومان کمک بلاعوض به سرمایه گذار آن پرداخت خواهد نمود.

وی در خصوص بودجه استان در انتها سال مالی (شهریور ماه)، اظهار کرد: دولت در امسال 81 درصد اعتبارات بخش آب را به استان اصفهان ابلاغ نموده که بیشترین سهم مربوط به تونل سوم کوهرنگ با 81 درصد بوده است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اصفهان با بیان اینکه تا انتها سال مالی 96 معادل 48 درصد بودجه عمرانی و 110 درصد بودجه جاری استان اصفهان تخصیص داده شد، اضافه کرد: سهم اعتبارات عمرانی و 2 هزار و 100 میلیارد تومان و اعتبارات جاری حدود 600 میلیارد تومان است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 مهر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 18

به "از میانگین سنی مدیران اصفهان بی اطلاعم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از میانگین سنی مدیران اصفهان بی اطلاعم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید