آخرین شرایط شرکت های آوا سلامت، شرکت هایی که مورد نیاز نبودند منحل شدند

به گزارش مجله سایه، معاون توسعه مدیریت وزارت بهداشت گفت:شرکت های آوا سلامت و آوا پزشک و هلدینگ های مربوطه مورد تجدید نظر قرار گرفته و شرکت هایی که مورد نیاز نبوده منحل شده اند.

آخرین شرایط شرکت های آوا سلامت، شرکت هایی که مورد نیاز نبودند منحل شدند

سید کمال تقوی نژاد معاون توسعه مدیریت وزارت بهداشت در مصاحبه با خبرنگار اجتماعی خبرنگاران، درباره شرایط شرکت های آوا سلامت اظهار کرد: شرکت های آوا سلامت و آوا پزشک و هلدینگ های مربوطه مورد تجدید نظر قرار گرفته و شرکت هایی که مورد نیاز نبوده منحل شده اند. برخی شرکت ها مشکلاتی داشتند و به این نتیجه رسیدیم که باید مدیریت آن اصلاح شود و به طور مثال شرکت هلیکوپتر سازی به اورژانس واگذار شود. بحث مدیریت پالایشگاه اصفهان هم وجود دارد که باید سهام آن کنترل و دقیق شود.

تقوی نژاد افزود: در این زمینه باید حساب ها اصلاح شده و اگر تخلفاتی وجود داشته، برطرف شود. دستگاه های امنیتی و سازمان بازرسی در این زمینه همکاری داشته و تلاش کردیم با انحلال و تفکیک فعالیت ها و اعمال مدیریت صحیح و حسابرسی دقیق، شفافیت انجام شود.

گفتنی است سعید نمکی وزر بهداشت چندی پیش درباره شفاف نبودن مسایل مالی شرکت های آوا سلامت تذکر داده بود و دستور رسیدگی به آن را صادر کرده بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 مهر 1399 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 5021

به "آخرین شرایط شرکت های آوا سلامت، شرکت هایی که مورد نیاز نبودند منحل شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط شرکت های آوا سلامت، شرکت هایی که مورد نیاز نبودند منحل شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید