آخرین شرایط ترافیک و کیفیت اینترنت بررسی شد

به گزارش مجله سایه، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جریان بازدید از یکی از اپراتورهای کشور، آخرین شرایط ترافیک و کیفیت ارتباطات را بررسی و از مسائل و موانع این اپراتور برای توسعه به ویژه در کلان شهرها مطلع شد.

آخرین شرایط ترافیک و کیفیت اینترنت بررسی شد

عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات روز گذشته از مرکز مانیتورینگ خدمات دیجیتال پایه شرکت همراه اول بازدید کرد و ضمن گفت وگو با مدیران و کارشناسان با فرایند توسعه، رصد و پیشرفت این مرکز آشنا شد.

وی در این بازدید از آخرین شرایط ترافیک و کیفیت ارتباطات این اپراتور و مسائل و موانع آن برای توسعه به ویژه در کلان شهرها آگاهی یافت و خواستار ارائه گزارشی دقیق و مستند از موانع راه اندازی سایت های تازه در برخی شهرها از جمله تهران شد.

در این بازدید که بیش از 2 ساعت به طول انجامید، مدیرعامل و مدیران کلان پروژه های همراه اول گزارش مفصلی از خدمات محتوایی و اپلیکیشن های تحت مدیریت این اپراتور ارائه کردند. مهمترین ارائه این بازدید، گزارش کاملی از نحوه توسعه، امکانات و ترافیک اپلیکیشن آموزشی شاد در ساعات مختلف بود.

وزیر ارتباطات در این بازدید از فرآیند شکل گیری، توسعه و خدمات متنوع موتور جستجو و جویشگر ذره بین نیز آگاهی یافت.

به گفته مدیر پروژه ذره بین، این جویشگر بومی با تلاش تیمی از نخبگان جوان پیشرفته و خدمات متنوعی را به مخاطبان ارائه می دهد.،ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 19 آذر 1400 بروزرسانی: 19 آذر 1400 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 9828

به "آخرین شرایط ترافیک و کیفیت اینترنت بررسی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط ترافیک و کیفیت اینترنت بررسی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید