آخرین اخبار از شرایط نادر دست نشان در بیمارستان، مردم دعا نمایند خبرنگاران

به گزارش مجله سایه، سرمربی مطرح و مازنی فوتبال ایران این روزها حال خوشی ندارد. او همچنان در بیمارستان بستری است و با کرونا دست و پنجه نرم می نماید.

آخرین اخبار از شرایط نادر دست نشان در بیمارستان، مردم دعا نمایند خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، پس از وخیم شدن دوباره حال نادر دست نشان، برادر او در صحبتی با رادیو به تشریح اوضاع فعلی او پرداخت.

دست نشان درباره آخرین اوضاع قلب و ریه و کلیه نادر دست نشان گفت: او از یک هفته پیش و به دلیل ویروس کرونا به بیمارستان منتقل شد اما متاسفانه باید بگویم نادر اصلا شرایط مناسبی ندارد. با دستگاه اکسیژن خون او را بالا آوردند. اخیرا از او سی تی اسکن گرفتند که نشان می داد 35 درصد از ریه او درگیر است.

او در این باره ادامه داد: متاسفانه شب گذشته کلیه های او جواب ندادند و از کار افتادند. قرار بود از امروز دیالیز او آغاز گردد اما خوشبختانه شرایط کمی تغییر کرد و با دستگاه به صورت موقتی فعلا اوضاع کلیه او نیز بهتر شد اما قلب او در نوسان است و فعلا پزشکان به دنبال ایجاد یک شرایط یکنواخت برای او هستند. امیدوارم همه مردم و همه کسانی که طی سال ها که نادر برای آنها به میدان می رفت و خود را برای شادی مردم به خطر می انداخت و مربیگری می کرد و با فزونی تیمشان شاد می شوند امیدوارم الان آنها هم با دعای خیر خود نادر را از یاد نبرند و با تشویق ها و حمایت های خود، او را به شرایط خوب و همیشگی اش برگردانند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1400 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 7626

به "آخرین اخبار از شرایط نادر دست نشان در بیمارستان، مردم دعا نمایند خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین اخبار از شرایط نادر دست نشان در بیمارستان، مردم دعا نمایند خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید