از ظرفیت باشگاه های فرهنگی ورزشی در هفته کتاب استفاده گردد

به گزارش مجله سایه، به گزارش خبرگزاری ایران به نقل از روابط عمومی موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران؛ شهروز گهواره مدیر انتشارات کتابیران در گفت وگو با ستاد خبری بیست و هشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، با بیان اینکه هفته کتاب نوعی یادآوری برای پاسداشت کتاب و کتابخوانی است، مطرح کرد: ایده برگزاری هفته کتاب ایده خوبی بود که 28 سال قبل مطرح شد ولی به مرور زمان ضروری است برنامه های جذاب تر و متنوع تری برای این هفته در نظر گرفته گردد.

از ظرفیت باشگاه های فرهنگی ورزشی در هفته کتاب استفاده گردد

گهواره با بیان اینکه هفته کتاب باید اکنون به میان مردم برود، گفت: اکنون مردم باید خودشان این هفته را برگزار نمایند و آنقدر جذابیت داشته باشد که خود مردم باید پای کار بیایند و برای اجرای طرح های ابداعی و نوآورانه از ایده آن ها استفاده کنیم تا شاهد یک آشتی ملی با کتاب باشیم.

وی اضافه نمود: می توان از ظرفیت باشگاه های ورزشی نیز بهره گرفت. در فوتبال لیگ برتر که پربیننده هم هست شعار هفته کتاب به مدت یک هفته تا 10 روز روی پیراهن بازیکنان درج گردد و مردم به صورت ملموس با کتاب و هفته کتاب آشنا شوند.

گهواره تاکید نمود: ما نباید همواره منتظر باشیم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه کتاب اقدام کند بلکه شهرداری ها نیز باید پای کار بیایند و از سال آینده با اتمام بیماری کرونا در محله های مختلف جشن های کتاب و کتابخوانی برپا کرد و مردم را با کتاب آشتی داد.

بیست وهشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار دانایی؛ مانایی از 24 آبان شروع و تا 30 آبان ماه 1399 ادامه دارد.

وبلاگ خرید: وبلاگ خرید | این سیستم پیشرفته وبلاگدهی برای فروشگاه های اینترنتی است

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 6110

به "از ظرفیت باشگاه های فرهنگی ورزشی در هفته کتاب استفاده گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از ظرفیت باشگاه های فرهنگی ورزشی در هفته کتاب استفاده گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید