64 بقعه و 220 مسجد پذیرای مسافران نوروزی اردستان است

به گزارش مجله سایه، به گزارش خبرنگاران، محمدتقی کیانی پیش از ظهر دوشنبه در جلسه گردشگری و خدمات سفر شهرستان اردستان با بیان اینکه دستگاه ها و کمیته های سفر برای سفرهای نوروزی باید تدارک ویژه ای داشته باشند، گفت: تعداد 64 بقعه و 220 مسجد نیز برای اسکان مسافران نوروزی آماده شده است تا در صورت کمبود مکان خدمات رسانی لازم را به مسافران انجام دهد.

64 بقعه و 220 مسجد پذیرای مسافران نوروزی اردستان است

وی گفت: امیدواریم برگزاری جشنواره بازی های بومی محلی فلات مرکزی در اردستان فرصتی فراهم کند تا بیشتر از سال های گذشته شاهد استقبال مسافران نوروزی در ایام نوروز از شهرستان اردستان باشیم.

معاون فرماندار اردستان اضافه کرد: شهر اردستان با سه امامزاده در ایام نوروز پذیرای مسافران نوروزی با ارائه خدمات رایگان است.

تعداد 5 مجتمع گردشگری و بوم گردی در اردستان افتتاح می گردد

در ادامه این جلسه رئیس اداره میراث فرهنگی اردستان با بیان اینکه تعداد سه اقامتگاه بومگردی در شهرستان اردستان فعالیت دارند، گفت: در سال 97 پرونده 20 مجتمع گردشگری و بومگردی تکمیل شد که پنج مورد از آنها در ابتدای سال 98 افتتاح می گردد و برخی از آنها در نوروز هم خدمات خواهند داد.

مهدی مشهدی گفت: شهرستان اردستان می تواند با تعدد اماکن تاریخی و گردشگری زیاد پذیرای مردم ایران در ایام نوروز باشد.

130 کلاس درس پذیرای مسافران نوروزی در اردستان

مدیر آموزش و پرورش اردستان در ادامه گفت: در ایام نوروز خدمات لازم برای اسکان به تمام کارکنان آموزش و پرورش با ارائه کارت شناسایی ارائه می گردد که در این ارتباط تعداد 130 کلاس درس در شهر اردستان تجهیز شده است.

علی اصغر مومنیان گفت: آموزش و پرورش اردستان در سال گذشته تعداد 120 کلاس درس را تجهیز نموده بود و بیش از دو هزار نفر فرهنگی را پذیرش کرد و حدود 50 درصد از غیر فرهنگیان را نیز اسکان داد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 221

به "64 بقعه و 220 مسجد پذیرای مسافران نوروزی اردستان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "64 بقعه و 220 مسجد پذیرای مسافران نوروزی اردستان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید