کرونا 400 خانواده کهگیلویه و بویراحمدی را داغدار کرد

به گزارش مجله سایه، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار جانباختگان کرونا ویروس استان کهگیلویه و بویراحمد به 400 نفر اطلاع داد و گفت: متاسفانه طی 24 ساعت گذشته 3 هم استانی بر اثر ابتلا به کرونا ویروس جان خود را از دست داد.

کرونا 400 خانواده کهگیلویه و بویراحمدی را داغدار کرد

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

پرویز یزدان پناه اضافه نمود: هم اکنون 163 بیمار در بیمارستان های کرونایی استان بستری می باشند که 87 بیمار مبتلای قطعی هستند که از این تعداد 21 در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

وی توضیح داد: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تا به امروز 21 هزار و 29 مورد گزارش شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اظهار کرد: از 468 جواب نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی مولکولی یاسوج که شامل تست های pcr و سریع بودند حدود 29 درصد نمونه ها مثبت بودند و بیشترین موارد مثبت در شهرستان های بویراحمد، کهگیلویه، گچساران، دنا و لنده می باشند، با توجه به فرایند افزایشی موارد مبتلا در شهرستان های لنده و دنا بنظر می رسد در طی روزهای آینده به شرایط نارنجی برسند.

یزدان پناه تاکید نمود: ضمن کاهش آمار مبتلایان طی دو هفته گذشته باید توجه داشت شرایط کرونا شدیدا شکننده و ناپایدار است.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، وی اعلام کرد: با هر بار بی توجهی و غفلت از دستورالعمل ها، شیوع بیماری افزایش و جمعیت بیشتری تحت تاثیر این بیماری قرار میگیرند، بنابراین رعایت فاصله فیزیکی، رعایت بهداشت فردی، استفاده از ماسک و عدم حضور در تجمعات را هرگز بی اهمیت حساب نکنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 بهمن 1399 بروزرسانی: 15 بهمن 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 6640

به "کرونا 400 خانواده کهگیلویه و بویراحمدی را داغدار کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا 400 خانواده کهگیلویه و بویراحمدی را داغدار کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید