چگونه دکوراسیون دفترکار را به بهترین شکل بهینه کنیم

به گزارش مجله سایه، تزیین یک دفترکار علاوه بر زیبایی و ظاهر، به کارآمد بودن آن فضا و کسانی که در آن مشغول به کار هستند نیز، یاری زیادی می نماید. یکی از مهم ترین راه ها برای تشویق کارکنان جهت کوشش بیشتر و تمرکز روی کارشان، استفاده از یک ساختار هوشمند به عنوان نقطه آغاز دکوراسیون است.

چگونه دکوراسیون دفترکار را به بهترین شکل بهینه کنیم

جهت دریافت خدمات آلاچیق پشت بامی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

درست مانند یک خانه، ایده های دکوراسیون دفترکار نیز باید سنجیده انتخاب شده و برای آن ها برنامه ریزی گردد. تفاوت مهمی در زمینه این نوع دکوراسیون وجود دارد و آن این است که تزیین یک دفترکار علاوه بر زیبایی و ظاهر، به کارآمد بودن آن فضا و کسانی که در آن مشغول به کار هستند نیز، یاری زیادی می نماید. چند نکته کلی در زمینه این نوع طراحی داخلی و یا حتی خارجی وجود دارد که باید به آن ها توجه کرد. دکوراسیون دفترکار نباید بیش از حد شلوغ، به هم ریخته و منحرف نماینده حواس باشد. افرادی که در این فضا قرار می گیرند، به تمرکز و خلاقیت زیادی احتیاج دارند و شلوغی به آن ها یاریی نمی نماید. محیط اداری باید در عین سادگی، زیبایی شناسی زیادی را شامل گردد و به گونه ای باشد که سلیقه جمع کثیری از افراد را در برگیرد.

در ادامه این مقاله سعی داریم تا تعدادی راه چاره ساده و اساسی در زمینه دکوراسیون دفترکار کارآمد و مؤثر را با شما به اشتراک بگذاریم؛ پس با ما همراه شوید.

دکوراسیون دفترکار؛ انتخاب رنگ های واکنشی

از روزهایی که همه جا به رنگ بژ یا خاکستری بود، مدت ها گذشته است. دکوراسیون دفترکار امروزه خواهان روحیه مینیمالیستی تری است که با تصاویر جذاب و رنگی همراه باشد. رنگ های پر از شخصیت نیز می توانند برای یک دفترکار مدرن و حرفه ای، مناسب باشند.

رنگ های زنده و واضح تأثیرات زیادی را ایجاد می نمایند و می توانند بر سطح بهره وری کارکنان تأثیر بگذارند. این نوع رنگ ها می تواند بهره وری، خلاقیت و تمرکز آن ها را در حین کار افزایش دهند. در ادامه چند رنگ پیشنهادی برای دکوراسیون دفترکار و چگونگی تأثیر آن ها بر روی راندمان کارمندان آورده شده است.

لیست قیمت 41 مدل چادر بازی کودک فانتزی + خرید

رنگ های اصلی برای دکوراسیون دفترکار

آبی: آبی خنک، باعث ایجاد یک دکوراسیون اداری منحصر به فرد می گردد که دارای خاصیت آرام بخشی نیز هست. همچنین یک رنگ اصلی است که آن را به یک انتخاب عالی برای محل کار تبدیل می نماید.

سبز: اگر می خواهید بهره وری و آرامش در دفترکار را ارتقا دهید، استفاده از رنگ سبز روشن را به عنوان بخشی از ایده های دکوراسیون دفترکار خود در نظر بگیرید. این رنگ یک انتخاب عالی برای فضاهایی است که در آن افراد ساعت ها کار می نمایند. دکوراسیون دفتر سبز، به روشن شدن حال و هوای محیط کار یاری می نماید. بعلاوه مدت هاست که این رنگ نشانه موفقیت مالی محسوب می گردد.

زرد: تحقیقات نشان داده اند که رنگ زرد می تواند خوش بینی و تفکر خلاق را در دفترکار افزایش دهد. این رنگ یک انتخاب خارق العاده برای معماران، هنرمندان، طراحان و سایر متخصصان خلاق است که برای تکمیل پروژه های خود احتیاج به الهام و انرژی اساسی دارند. کارفرمایان می توانند با مراجعه به سایه ظریف و خاموش زرد که باعث آرامش بخشی نیز می گردد، از این رنگ شاد استفاده نمایند و روحیه کارمندان در محل کار را افزایش دهند.

قرمز: قرمز یک رنگ برجسته و یک انتخاب مفید برای فضای کاری است که برای کار در آن باید از نظر جسمی انرژی لازم وجود داشته باشد. بنابراین، برای مکان هایی که احتیاج به آرامش دارند، گزینه مناسبی نیست.

از آنجا که شخصیت های مختلفی در یک دفترکار وجود دارند، بهتر است صاحبان دفتر سعی در ترکیبی از رنگ ها با بخش هایی قرمز داشته باشند تا بتوانند راندمان کلی کارمندان را، به یاری دکوراسیون دفترکار بهبود بخشند.

خرید اینترنتی 42 مدل پستانک نوزاد کیفیت عالی + قیمت

دکوراسیون دفترکار؛ استفاده از یک ساختار هوشمند

یکی از مهم ترین راه ها برای تشویق کارکنان جهت کوشش بیشتر و تمرکز روی کارشان، استفاده از یک ساختار هوشمند به عنوان نقطه آغاز دکوراسیون دفترکار است. به عبارت ساده تر، نحوه برنامه ریزی فضا نیز باید با نحوه کار تیم شما به صورت روزانه مطابقت داشته باشد.

بنابراین اگر کارمندان شما بیشتر وقت خود را صرف تماس تلفنی برای برقراری تماس برای کار می نمایند، منطقی نیست که یک فضای کاری باز داشته باشند.

اگر فضای دفترکار کارمندان شما دارای میزهای کوچک است و افراد به دلیل فضای کاری کم که شما ارائه داده اید، دچار چالش می شوند، می توانند ناامید شوند و به نوبه خود، تمرکز کمتری داشته باشند.

یک دفتر کار به خوبی برنامه ریزی شده، مکانی مناسب برای همه کارمندان است. مبلمان اداری موجود در آن باید سبک باشد و به راحتی جا به جا گردد. کارمندان باید بتوانند با روشی آرام کار نمایند تا تمرکز بر وظایف روزانه آن ها سخت نباشد.

اگر پرده اداری برای مکان شما مفید است، باید روی نصب آن ها سرمایه گذاری کنید. همانطور که می توانید تصور کنید، توجه به عناصر دکوراسیون دفترکار لازم است؛ زیرا آن ها می توانند در بهره وری تأثیر داشته باشند. اما از هرگونه طراحی دفترکار اضافی که تأثیری بر روی بهره وری نداشته نباشد، بر حذر داشته باشید.

(سایت اتاق هیچگونه مسئولیتی درباره کیفیت کالاهای زیر ندارد و صرفا جهت راحتی در انتخاب بازدیدنمایندگان این پست را تهیه نموده است)

لیست قیمت 42 مدل بهترین مسواک کودک در بازار + خرید

منبع: اتاق
انتشار: 11 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 4552

به "چگونه دکوراسیون دفترکار را به بهترین شکل بهینه کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه دکوراسیون دفترکار را به بهترین شکل بهینه کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید