چمران: امکان بازنگری در بودجه 1401 کشور وجود دارد

به گزارش مجله سایه، رئیس شورای اسلامی شهر تهران توضیحاتی درباره جلسات اخیر شورای شهری ها با نمایندگان و رئیس مجلس درباره موضوعات شهری و حمل و نقل عمومی ارائه داد.

چمران: امکان بازنگری در بودجه 1401 کشور وجود دارد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در حاشیه صحن امروز شورای شهر در جمع خبرنگاران درباره جلسه مدیران شهری با دولت و نمایندگان مجلس گفت: امیدواریم به نتایج مثبت برسیم نشست های مفصل و دقیقی درباره جزئیات مسائل شهری با رئیس مجلس داشته ایم و اگر چه قبلا مسائل هم به صورت کتبی به آن ها اعلام شده بود.

وی اضافه کرد: بعلاوه با تعداد زیادی از نمایندگان بحث و نشست گذاشته ایم و دوستان در شهرداری هم پیشنهادات خوبی ارائه نموده اند و اصلاحاتی در زمینه بودجه 1401 مدنظر است.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: هم با فراکسیون کمیسیون شهری و هم با دو کمیسیون دیگر مجلس برنامه گذاشته و خواهیم داشت و کمیسیون تلفیق هم اگر تشکیل شد در این زمینه برنامه داریم تا کار های خوب و مثبتی انجام گردد تا حداقل از سال گذشته شرایط بدتر نگردد و به عقب برنگردیم.

چمران در پاسخ به این پرسش که آیا امکان بازنگری در بودجه 1401 کشور وجود دارد گفت: بله، امکان اصلاح است بعضی احکام احتیاج به بودجه ندارد و مسؤولیتی را از شهرداری گرفته وبه وزارت کشور داده اند و به نوعی حکم بودجه ای است که قابل اصلاح بوده و می توان اقداماتی انجام داد.

وی ادامه داد: درباره اینکه چه یاری هایی می توان به مترو انجام داد و منابعی را در نظر گرفت مباحثی مطرح شده است.

رئیس شورای شهر تهران درباره بودجه 5 هزار میلیاردی پیش بینی شده برای حمل و نقل عمومی در اصلاحیه بودجه 1400 به وسیله شورای شهر گفت: ان شاءالله شهرداری چنین درآمدی داشته باشد و هر چقدر از بودجه پیشنهادی اصلاحی محقق گردد چه از 37 هزار میلیارد تومان و چه 5 هزار میلیارد تومان می توان اقداماتی را برای مترو انجام داد.

چمران گفت: این بودجه ها اگر محقق گردد هم برای اورهال و هم برای خرید تجهیزات قطار ها مدنظر قرار خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 4 اردیبهشت 1401 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 10961

به "چمران: امکان بازنگری در بودجه 1401 کشور وجود دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چمران: امکان بازنگری در بودجه 1401 کشور وجود دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید