پارسونز: پارالمپیک 2020 توکیو می تواند نقطه شروعی برای یک جهان بهتر باشد

به گزارش مجله سایه، رئیس کمیته بین المللی پارالمپیگ گفت: بازی های پارالمپیک 2020 فقط یک رویداد ورزشی و جذاب نخواهد بود، بلکه می تواند یک نقطه شروع برای یک جهان بهتر باشد.

پارسونز: پارالمپیک 2020 توکیو می تواند نقطه شروعی برای یک جهان بهتر باشد

به گزارش خبرنگاران، اندرو پارسونز رئیس کمیته بین المللی پارالمپیک با اشاره به شرایط دنیا در دوران شیوع کرونا و تأثیر بیشتر این ویروس روی معلولان گفت: دنیا بیش از هر زمان دیگری به این بازی ها در سال آینده نیاز دارد و برای یک میلیارد معلول در دنیا، بازی های پارالمپیک سال آینده هرگز تا این اندازه مهم و ضروری نبوده است.

وی افزود: در حالی که ویروس کووید-19 تقریباً روی همه افراد در کره خاکی تأثیر گذاشته، این تأثیرگذاری برای افراد معلول بیشتر هم بوده است. کرونا شرایط گروه های حاشیه نشین در دنیا را بدتر کرده و باعث افزایش سطح تبعیض و محرومیت در بسیاری از مناطق شده است. در این شرایط دنیا بیش از همیشه به همبستگی و فراگیری نیاز دارد، نه استثنا.

رئیس کمیته بین المللی پارالمپیک که از طریق یک پیام ویدئویی با مخاطبانش صحبت می کرد، ادامه داد: تغییر با ورزش آغاز می شود و بازی های سال آینده پارالمپیک 2020 بستری برای قرار دادن معلولیت در قلب این تغییرات است تا به دنیایان نشان بدهد که این فراگیری چقدر اهمیت دارد. با تعیین شدن تعداد تماشاگران توکیو 2020، ما مصمم هستیم که از پارالمپیک برای تغییر نگرش، شکست موانع نابرابری و ایجاد فرصت های بیشتر برای افراد معلول استفاده کنیم.

پارسونز گفت: در دوران پساکرونا، ما باید پیشرفت بیشتری داشته باشیم و بر همین اساس نیز بازی های پارالمپیک 2020 فقط یک رویداد ورزشی و جذاب نخواهد بود، بلکه می تواند یک نقطه آغاز برای یک دنیا بهتر باشد.

وی با اشاره به تلاش های اجرا شده برای برگزاری بازی های 2020 توکیو پس از تعویق یک ساله این رویداد بزرگ، شرح داد: در طول تاریخ هرگز چنین سطحی از برنامه ریزی و آمادگی برای برگزاری یک رویداد ورزشی وجود نداشته است. همه شرکا برای اطمینان از برگزاری المپیک و پارالمپیک، مطمئن و پیروز با یکدیگر همکاری می کنند. سطح کار و تعهد شرکا برای انجام به موقع کارها بی فایده نخواهد بود. پس از یک 2020 وحشتناک، ما مصمم هستیم که 2021 امید جدیدی را به وجود می آورد. بازی های المپیک و پارالمپیک 2020 توکیو یک جشن بزرگ از توانایی های بشر و یک ویترین دنیای از مقاومت و یک نقطه آغاز پس از دوران پساکرونا خواهد بود.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

وبلاگ خرید: وبلاگ خرید | این سیستم پیشرفته وبلاگدهی برای فروشگاه های اینترنتی است

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 6124

به "پارسونز: پارالمپیک 2020 توکیو می تواند نقطه شروعی برای یک جهان بهتر باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارسونز: پارالمپیک 2020 توکیو می تواند نقطه شروعی برای یک جهان بهتر باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید