آشنایی با شهر هوی آن در ویتنام

به گزارش مجله سایه، شهر هوی آن در ویتنام

ویتنام یکی از کشورهای آسیایی است دیدنی و جذابی است که در جنوب شرقی آسیا قرار گرفته و برای کسانی که می خواهند سفری لوکس و ارزان قیمت داشته باشند گزینه بسیار عالی به شمار می آید. در این مطلب از مجله گردشگری خبرنگاران قصد داریم تا با شهر هوی آن در ویتنام آشنا شویم و در خصوص جاذبه های گردشگری در هوی آن ویتنام اطلاعاتی را خدمتتان توضیح دهیم. این شهر یکی از شیک ترین شهرهای ویتنام به شمار می رود و به دلیل بندر بزرگ و رودخانه فوق العاده ای که در آن قرار گرفته است توانسته در بین گردشگران بسیار مشهور گردد. در قسمت قدیمی شهر هوی آن می توانید نمایی از خانه های قدیمی تاجرهای ژاپنی، مراکز عبادتی چینی ها و چای خانه های سنتی را مشاهده کنید و پا به تاریخ کشور ویتنام بگذارید. در ادامه همراه ما باشید تا بیشتر درباره این شهر دیدنی در ویتنام بدانید.

آشنایی با شهر هوی آن در ویتنام

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام سفر کنید.

همانطور که گفتیم شهر هوی آن یکی از شیک ترین شهرهای ویتنام است که در منطقه های دیدنی نظیر Riverside و Town of Ancient می توانید بهترین عکس های اینستاگرامی خود را بگیرید. در بین قرن های پانزدهم و نوزدهم در شهر هوی آن بندر بزرگ آن تبدیل به یک منطقه تجاری برای مبادلاتی نظیر ابریشم، چینی، فلفل، دارچین و انواع گیاهان دارویی نیز بوده است. به همین دلیل در این شهر ترکیبی از سنت ها و معماری های کشورهای دیگر نظیر ژاپن، چین و فرانسه را می توانید در شهر هوی آن ویتنام مشاهده کنید. شهر هوی آن در ویتنام در سال 1999 به عنوان یک سایت میراث دنیای یونسکو اعلام شد و هوی آن تعداد زیادی از خانه های زیبای بازسازی شده و مغازه ها و معابد را به نمایش می گذارد و فرصت گشت و گذاری که در هوی آن به بازدیدنمایند گان ارائه می شود. در ادامه این مطلب می خواهیم جاذبه های هوی آن در ویتنام را خدمتتان معرفی کنیم.

شهر باستانی هوی آن | Hoi An Ancient Town

یکی از دیدنی ترین جاذبه های گردشگری در شهر هوی آن منطقه باستانی آن است که در آن مجموعه از مراکز عبادتی چینی ها وجود دارد و همینطور دیگر ساختمان ها، پل ها و مغازه های چوبی در این منطقه به سبک معماری چینی ها وجود دارد که در سال 1999 به عنوان جاذبه های تاریخی در میراث دنیای یونسکو به به ثبت رسیده است. در فروشگاه هایی که در این شهر وجود دارد می توانید بهترین سوغاتی ها، گالری های هنری و بهترین غذاها را در رستوران ها و کافه های آن میل کنید.

پل سرپوشیده ژاپنی | Japanese indoor bridge hoi an

پلی از قرن هجدهم در این شهر باقی مانده است که به پل سرپوشیده ژاپنی نیز مشهور است. این پل یکی از برجسته ترین جاذبه های شهر باستانی هوی آن است. تقریبا طول آن به 18 متر می رسد و مردم محلی شهر هوی آن معتقدند که این پل توسط ژاپنی ها ساخته شده است و از آن به عنوان پلی برای رسیدن به پینی در میان آب ها استفاده می کردند. پل ژاپنی همچنین دارای مجسمه های پیچیده دو سگ و دو میمون برای نشان دادن سال تولد امپراطور برجسته ژاپنی است.

ساحل Cua Dai

شهر هوی آن پر از مناطق ساحلی است که می توانید در آن به آرامی استراحت کنید و اگر آخر هفته به این منطقه بروید مشاهده می کنید عده زیادی از افراد برای گذراندن آخر هفته خودشان ساحل Cua Dai را انتخاب نموده اند. پس از یک روز شنا و غواصی، ساحل Cau Dai همچنین برای صرف شام در رستوران های غذاهای دریایی متعددی که در ساحل واقع شده است مکان مناسبی است. به راحتی با دریافت یک تاکسی می توانید به این ساحل دسترسی داشته باشید.

پاگودا ون دوک | Pagoda Van Duke

یک منطقه قدیمی که متعلق به بودایی ها بوده نیز در شهر هوی آن در ویتنام وجود دارد که قدمت آن به قرن هفدهم باز می شود و بسیاری از گردشگران برای دیدن آن به این شهر می آیند. دلیل آن هم وجود محیط آرامش بخش آن است که بازدیدنمایندگان متعددی را به خود جذب می نماید.

موزه تاریخ و فرهنگ هوی آن | Museum of History and Culture Hui An

موزه تاریخ و فرهنگ نشان دهنده آثار تاریخی است که 2000 سال از تاریخ غنی هوی آن را به نمایش میگذارد. این موزه در نزدیکی بنای کوان ام که یکی از قدیمی ترین مراکز عبادتی ویتنام است، در سال 1653 ساخته شده است، این موزه بینش جالبی را در خصوص میراث محلی ارائه می دهد، از جمله سنت های مراسم دفن با تابوت، عکس های معماری محلی، سرامیک و سفال، نشان هایی از تغییرات چهره هوی آن و همچنین چندین آثار هنری Cham مانند زنگ های برنزی و ناقوس مراکز عبادتی را شامل می شود. با 10 دقیقه پیاده روی از پل ژاپنی به این موزه خواهید رسید.

سالن اجتماع فوجیان | Fujian Community Hall

سالن اجتماع فوجیان یک تندیس نمادین از معماری هوی آن و استعداد هنری فوجیان است که دارای مجسمه های زیبای بودایی است و همچنین محرابی که در آن حکاکی های زیبایی صورت گرفته است. این مجموعه میراث فرهنگی دنیا در سال 1690 ساخته شده توسط ساکنان فوجیان در چین برای ملاقات و اجتماع در حالی که در هوی آن زندگی می نمایند و یا از آن بازدید مینمایند.

ساحل ان بنگ | Beach An bang

دیگر ساحلی که در شهر هوی آن در ویتنام وجود دارد ساحل ان بنگ است که یک مجموعه استراحتگاهی ساحلی است که پر از رستوران های دریایی و کابین های هیپای است با مسافران بتوانند با نمایش های خیره نماینده خودشان از کوه ها و جزایر همسایه داشته باشند. این منطقه به دلیل توسعه نسبتا کمی که یافته آن چنان در بین توریست ها مشهور نیست اما با این حال امکاناتی نظیر پدال بوردینگ، شنا و آفتاب در ساحل ان بنگ نیز امکان پذیر است

منطقه ساحلی هوی آن | Hoi An Riverside

در ابتدای متن درباره یکی از دیدنی ترین جاذبه های شهر هوی آن که riverside یا منطقه ساحلی شهر هی آن نیز صحبت کردیم. این منطقه به دلیل موقعیت ساحلی که دارا هست در بین تجار خارجی یک منطق مهم به حساب می آمده و جنب و جوش زیادی همیشه در بین قرن های شانزدهم و هجدهم نیز در این منطقه ساحلی بر پا بود. همچنین می توانید در کنار ساحل بهترین غذاهای ویتنامی را میل کنید و هزینه کمی هم پرداخت کنید. قایق های محلی زیادی برای اجاره کردن در اسکله وجود دارد که شما می توانید برای یک روز ماهیگیری یا گردش در امتداد رودخانه آرام یک قایق اجاره کنید. در طول فستیوال سالیانه، صدها فانوس دست ساز رنگارنگ پل های چوبی، بالکن و پنجره های مغازه ها را روشن می نمایند.

منبع: الی گشت
انتشار: 8 شهریور 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 482

به "آشنایی با شهر هوی آن در ویتنام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با شهر هوی آن در ویتنام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید