هدیه کاظمی: به دلیل مصدومیت استراحت مطلقم، 3 سال پیگیر استخدامم هستم

به گزارش مجله سایه، بانوی ملی پوش قایقرانی ایران بیان نمود به دلیل مصدومیت نتوانست در مسابقات قهرمانی آب های آرام ایران شرکت کند.

هدیه کاظمی: به دلیل مصدومیت استراحت مطلقم، 3 سال پیگیر استخدامم هستم

هدیه کاظمی در مصاحبه با خبرنگاران درباره علت شرکت نکردن خود در مسابقات قایقرانی آب های آرام قهرمانی ایران اعلام کرد: من قبلا آسیب دیدگی دیسک کمر داشتم که حدود دو هفته پیش بعد از تمرین متوجه شدم آسیب دیدگی ام مجددا برگشته است. همچنین آسیب جزیی از ناحیه لگن پیدا کردم از این رو در حال حاضر پزشک به من استراحت مطلق داده است.

او ادامه داد: زمانی که در بندرعباس بودم تمریناتم را به خوبی انجام می دادم و به تهران هم آمدم از خانم مجللی برنامه می گرفتم و داشتم خوب پیش می رفتم و رکوردهای زمانی ام نیز قابل قبول بود که این مصدومیت پیش آمد.

کاظمی با اشاره به اینکه رکورد های او را تا به امروز کسی نتوانسته بشکند، توضیح داد: متوجه شدم اخیرا کمیته ملی المپیک از بانوان دوومیدانی کار که رکورد شکنی داشته اند، تجلیل نموده است. از زمانی که فدراسیون قایقرانی در ایران تاسیس شده بهترین رکورد مسافت 1000 متر و 500 متر در دست من است و هنوز کسی نتوانسته رکورد بهتری ثبت کند اما هیچ وقت از من تجلیل انجام نگرفت.

ملی پوش کایاک ایران در پاسخ به این پرسش که مسئله استخدام او حل شد یا خیر، تاکید نمود: متاسفانه هنوز هم پیگیر هستم. واقعا جای ناراحتی دارد که یک ارگان هم نیست که مصوبات وزارت ورزش را اجرایی کند. متاسفانه قانون تصویب شده و سایر دستگاه های اجرایی هم موظف به اجرای آن هستند اما در عمل این اتفاق نمی افتد. مسئولی هم پشت ما نیست تا از حق و حقوق ما دفاع کند. حتی ما نفراتی داریم که برای استخدام در اداره ورزش و جوانان استان خود هم دچار مشکل شده اند . من سه سال است که به دنبال مسئله استخدام هستم و همچنان هم پیگیرم.

وبلاگ خرید: وبلاگ خرید | این سیستم پیشرفته وبلاگدهی برای فروشگاه های اینترنتی است

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 5385

به "هدیه کاظمی: به دلیل مصدومیت استراحت مطلقم، 3 سال پیگیر استخدامم هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدیه کاظمی: به دلیل مصدومیت استراحت مطلقم، 3 سال پیگیر استخدامم هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید