نوزدهمین شماره فصلنامه تخصصی مطالعات ایلام شناسی آمد

به گزارش مجله سایه، به گزارش خبرنگار خبرنگاران در ایلام، این فصلنامه یکی از نشریات تخصصی و حرفه ای در حوزه باستان شناسی و رشته های مرتبط است که در آن مقالات علمی و پژوهشی به قلم باستان شناسان، مورخان و ایلام پژوهان و... منتشر می گردد و در اختیار جوامع هدف قرار می گیرد.

نوزدهمین شماره فصلنامه تخصصی مطالعات ایلام شناسی آمد

این مجله تخصصی با به بهره گیری از دانش و همکاری تحریریه ای صاحب نام در عرصه علوم و تحقیقات و پژوهش از دانشگاه های ایران (ایلام،شیراز، کازرون و تهران) و آمریکا به صورت منظم در هر فصل به همت و پیگیری حبیب الله محمودیان منتشر می گردد.

در این شماره مقالاتی از: فرنگیس درویشی، طاهره امینی شهرضایی، حبیب الله محمودیان، علی خاکی، رحیم تزری، صیدمحمد درخشنده، خداکرم مظاهری، پریسا پورمحمدی و آزاده محمودیان در موضوعات مختلف به چاپ رسیده است.

علاقه مندان، دانشجویان و ایلام پژوهان می توانند آثار و مقالات حاصل از یافته های پژوهشی خود را به سامانه نشریه http://ilamstudy.ir و یا به نشانی: ایلام، خیابان اشرفی اصفهانی، کوچه سوم، ارسال نمایند. نشانی پست الکترونیکی: [email protected] [email protected]

سایر عوامل اجرایی این فصلنامه، مدیر اجرایی: آزاده محمودیان ویراستار فارسی: علی محمدنیاکان مدیر امور فنی و رسانه: امید محمودیان مترجم انگلیسی: پریسا پورمحمدی هستند که مدیر مسئول را کمک می دهند.

فصلنامه مطالعات ایلام شناسی، به وسیله انتشارات زاگرو به مدیریت حبیب الله محمودیان منتشر می گردد. وی متولد 1329 در شهر ایلام، باستان شناس، ناشر و مؤلف ده ها اسم کتاب پژوهشی در حوزه باستان شناسی، تاریخ، جغرافیای تاریخی و ایلام شناسی است. وی تا به امروز پیروز شده 80 اسم کتاب تألیف، ترجمه و به جامعه فرهنگی استان و ایران ارائه کند. از جهتی در طول 50 سال فعالیت های آموزشی، پژوهشی، پیروز به انجام بیش از 80 پروژه و طرح پژوهشی و مطالعاتی و هم تألیف بیش از 84 مقاله در عرصه باستان شناسی، تاریخ، تمدن و فرهنگ ایران زمین و مسائل تعلیم و تربیت شده که در مجلات ملی و بین المللی چاپ و منتشر شده است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 6 آبان 1400 بروزرسانی: 6 آبان 1400 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 9422

به "نوزدهمین شماره فصلنامه تخصصی مطالعات ایلام شناسی آمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوزدهمین شماره فصلنامه تخصصی مطالعات ایلام شناسی آمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید