نقش شکوفه در سریال وارش پیغام های زیادی برای زنان امروز داشت

به گزارش مجله سایه، یک بازیگر تلویزیون گفت: شکوفه در سریال وارش مظهر زنی بود مقاوم و محکم او به مخاطب نشان داد که حتی می توان در خانواده ای آشفته زندگی کرد، ولی با این همه محکم و مصمم بود.

نقش شکوفه در سریال وارش پیغام های زیادی برای زنان امروز داشت

به گزارش، نیلوفر شهیدی بازیگر سریال وارش پیرامون همکاری ویژه عوامل سریال وارش گفت: همکاری و همراهی همه عوامل سریال وارش در کنار هم سبب شد تا کاری ارزشمند به مخاطب ارائه گردد.

وی پیرامون کارگردان سریال وارش با بازیگران ابراز کرد: احمد کاوری یکی از کارگردانان توانمند است که می تواند هدایتگر بسیار خوبی برای بازیگران باشد. هدایت های وی سبب شد تا بتوانم به خوبی نقش محوله را ایفا کنم.

شهیدی تاثیر کارگردان در ایفای نقش خود در سریال وارش را مهم دانست و اظهار کرد: من نقش دختری را در سریال وارش بر عهده داشتم که برادرش دردسر های فراوانی را ایجاد نموده بود و این خواهر از این اتفاقات شرمگین بود و در عین حال باید نشان می دادم وی زنی محکم و در تصمیماتش مصمم است. برای ایفای این نقش یاری های فراوان احمد کاوری بسیار با اهمیت بود، چون هر آن ممکن بود تا توازن نقش برهم بخورد، اما هدایت های کارگردان مرا در راستا درست حرکت داد تا جنبه پایدار نقش همچنان حفظ گردد.

وی کارکتر شکوفه را مورد آنالیز قرار داد و اظهار کرد: شکوفه در سریال وارش مظهر زنی بود مقاوم و محکم او به مخاطب نشان داد که حتی می توان در خانواده ای آشفته زندگی کرد، ولی با این همه محکم و مصمم بود، وی دختری بود که پایداری را از مادرش در زندگی آموخت و با تمام دغدغه های موجود در خانواده راه درست زندگی را در پیش گرفت. تدوام حرکت و برخورد درست با تنش ها زمینه پیروزی در زندگی را برایش فراهم کرد، این درسی بزرگ برای دختران جوان جامعه است که در لایه های پنهان سریال وارش نهفته بود.

وی پیرامون بازخورد های سریال وارش اعلام نمود: بازخورد مخاطبان بسیارخوب بود، هنگامی که در خیابان و در فضای مجازی پیغام ها و سئولات آنان را می دیدم به خوبی متوجه این موضوع می شدم که سریال وارش به خوبی دیده شده، پی گیری ها و گفت وگوی مردم در خصوص سریال بیانگر این مهم بود که جذابیت فراوانی برای مخاطب به همراه داشته است.

منبع: میزان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 1 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 2600

به "نقش شکوفه در سریال وارش پیغام های زیادی برای زنان امروز داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقش شکوفه در سریال وارش پیغام های زیادی برای زنان امروز داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید