نخستین کمدی مهدویان با عطاران ، ششمین حضور پیاپی در جشنواره فجر با شیشلیک

به گزارش مجله سایه، محمدحسین مهدویان در ششمین تجربه کارگردانی سراغ یک کمدی اجتماعی می رود و شیشلیک را برای حضور و نمایش در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر آماده می نماید.

نخستین کمدی مهدویان با عطاران ، ششمین حضور پیاپی در جشنواره فجر با شیشلیک

به گزارش خبرنگاران، فیلمساز جوان بابلی که از 1394 به بعد پای ثابت تمام دوره های مهم ترین رویداد سینمایی ایران بوده، سال جاری هم به همان سنت پیشین می کوشد فیلم تازه اش را برای نمایش در جشنواره فجر 1399 آماده کند. مهدویان که درخت گردو را آماده نمایش دارد، شیشلیک را از هفته دوم تیرماه کلید می زند تا به احتمال فراوان نخستین نمایش آن بسان تمام فیلم های پیشین او در جشنواره باشد.

محمدرضا منصوری در مقام تهیه نماینده و امیرمهدی ژوله به عنوان نویسنده فیلمنامه مهدویان را در فراوری شیشلیک همراهی می نمایند. سرمایه گذار پروژه هم فیلم مارکت است که پیش تر با اول مارکت در فراوری تقریبا تمام فیلم ها و برنامه های مهران مدیری در سال های اخیر همکاری نموده بود؛ از برنامه تلویزیونی دورهمی تا سریال هیولا و فیلم سینمایی ساعت پنج عصر هر دو به کارگردانی مدیری و البته درخت گردو با بازی مدیری.

مهدویان که نشان داده اصولا به فیلم های پربازیگر و پرلوکیشن علاقه دارد، در شیشلیک هم با چند بازیگر سرشناس کار می نماید و تقریبا همه آنها نخستین تجربه کار کردن با فیلمساز جوان را پشت سر خواهند گذاشت. رضا عطاران، پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، مه لقا باقری، وحید رهبانی، عباس جمشیدی و جمشید هاشم پور بازیگران اصلی فیلم هستند.

ایستاده در غبار، ماجرای نیمروز، لاتاری، ماجرای نیمروز: رد خون و درخت گردو پنج فیلم قبلی مهدویان هستند که در بخش مسابقه جشنواره فجر حضور داشتند و به احتمال زیاد شیشلیک هم پس از رونمایی در بهمن، برای نمایش در اکران نوروز آماده می گردد. مگر اینکه فیلم مارکت تصمیمی دیگر برای آن بگیرد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 19 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 4273

به "نخستین کمدی مهدویان با عطاران ، ششمین حضور پیاپی در جشنواره فجر با شیشلیک" امتیاز دهید

1 کاربر به "نخستین کمدی مهدویان با عطاران ، ششمین حضور پیاپی در جشنواره فجر با شیشلیک" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین کمدی مهدویان با عطاران ، ششمین حضور پیاپی در جشنواره فجر با شیشلیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید