تاریخ پخش فیلم شنای پروانه در شبکه نمایش خانگی اعلام شد

به گزارش مجله سایه، رپرتاژ آگهی - فیلم شنای پروانه که برای اولین بار در سی و هشتمین دوره جشنواره بین المللی فیلم فجر به نمایش درآمد، در ادامه و با پخش در سینماها توانست مخاطبان بسیاری را به تماشای پرده سینماها بکشاند اما در ادامه با مشکلاتی روبرو شد به طوریکه در تاریخ 22 تیر 1399 رسول صدرعاملی، تهیه کننده فیلم به دلیل افزایش قربانیان و مبتلایان به بیماری کروناویروس 2019 و به احترام کادر درمان که طی مدت طولانی مشغول درمان مبتلایان هستند، خبر از توقف موقت اکران فیلم از روز چهارشنبه 25 تیرماه 1399 داد.

تاریخ پخش فیلم شنای پروانه در شبکه نمایش خانگی اعلام شد

اما در ادامه و تقریبا در اوایل زمستان برای بار دوم در سینماها اکران شد و بازهم با استقبال خیلی مناسب مخاطبان قرار گرفت. در بین توقف موقت تا اکران دوباره، نسخه قاچاق فیلم شنای پروانه در کانال های تلگرامی و برخی وبسایت ها منتشر شد که سریعا با هوشیاری عوامل تولید فیلم و شکایت های ارسال شده، از کانال های تلگرامی حذف شد و یا کانال های مربوطه مسدود شدند.

حال با گذشت هفته ها از اکران دوم و آخر فیلم شنای پروانه در سینماها خبرها از آن حکایت دارد که به احتمال بسیار فراوان در اوایل بهار (شاید عید نوروز 1400) فیلم شنای پروانه در شبکه نمایش خانگی اکران آنلاین شود تا کسانی که پیروز به تماشای آن در پرده های سینما نشده اند در خانه اقدام به تماشای آنلاین کنند. همچنین پس از خاتمه اکران آنلاین (که اغلب 30 روزه می باشد)، فیلم تحسین شده محمد کارت در شبکه نمایش خانگی به صورت فایل قابل دانلود منتشر خواهد شد.

هم اکنون می تونید جهت خرید بلبط اکران آنلاین و دانلود فیلم شنای پروانه به وبسایت سینما تی وی به نشانی لینک زیر مراجعه کنید:

/دانلود-فیلم-شنای-پروانه/https://cinamatv.com

همچنین در خلاصه داستان فیلم شنای پروانه آمده است: در جنوب شهر، شنای پروانه طوفان به پا می کند.

در واقع فیلمی از پروانه (طناز طباطبایی) که مربی استخر زنان است از او و داخل فضای استخر در فضای مجازی منتشر می شود. هاشم (امیر آقایی) همسر پروانه که از اوباش و خلافکاران سرشناس منطقه است در مواجهه با این مساله همسرش را به قتل می رساند و زندگی خانواده دستخوش ناملایمات زیادی می شود. حجت (جواد عزتی) برادر کوچکتر هاشم که مغازه صافکاری دارد و آدم آرامی است تلاش می کند تا حقیقت ماجرا را کشف کند و خود به تنهایی مسائل را برطرف سازد…

جواد عزتی (در نقش حجت)، طناز طباطبایی (پروانه)، امیر آقایی (هاشم)، پانته آ بهرام (شاپور)، علی راضی (اشکان خروس)، مهدی حسینی نیا (مصیب)، ایمان صفا (محمد)، مه لقا باقری (افسانه)، نادر شهسواری (پدر)، آبان عسکری (زن افشاگر)، ناهید مسلمی (مادر)، علیرضا داودنژاد (احمد آقا)، بهروز پناهنده (اکبر کنتی)، روح الله مهرابی، نیلوفر شهفری، محمد مطهری پور، نیره فراهانی بازیگران فیلم سینمایی شنای پروانه می باشند.

سریال گیسو (عاشقانه 2)

جدیدترین ساخته منوچهر هادی که روزهای خاتمهی فیلمبرداری خود را نیز به خاتمه رساند،برای پخش در شبکه نمایش خانگی آماده شده است و قرار است از اواخر همین ماه یعنی اسفند 99 منتشر شود. سریال گیسو که تقریبا تمامی بازیگران سری اول آن یعنی عاشقانه را در خود می بیند، پیش بینی می شود همانند سری اول خود غوغایی در شبکه نمایش خانگی به راه بیاندازد.

از نکات قابل توجه و عجیب سریال گیسو می توان به حضور نداشتن مهناز افشار که در نقش گیسو در سری اول (عاشقانه 1) ایفای نقش کرده بود اشاره کرد چرا که حالا سری دوم این سریال با همان نام گیسو منتشر می شود. باید دید که داستان و موضوع سریال دوم را نویسندگان سریال گیسو چگونه طراحی و پیاده سازی کرده اند.

با مراجعه به وبسایت سینما تی وی می توانید اقدام به دانلود سریال گیسو با کیفیت عالی کنید و از آخرین اخبار و حواشی آن نیز مطلع بشید.

سریال قورباغه

قورباغه نام یک سریال جنجالی و پر حاشیه است که از بدو شروع تولید تا لحظه منتشر شدن اولین قسمت آن، دستخوش حواشی و جنجال های بسیاری شده است.

سریال قورباغه به دلیل داشتن عوامل تولید سرشناس و پرطرفدار از همان ابتدای کار زیره ذره بین رسانه ها قرار گرفت و این موضوع را می توان دلیل اصلی بر ایجاد حواشی و داستان های عجیب و قریب برای سریال قورباغه دانست. فروگ یا همان قورباغه در سال های 1398 - 1399 تولید شده است که در مقاطعی ضبط و تولید آن به دلیل اپیدمی کووید 19 متوقف شده و دوباره از سرگرفته شد. هم اکنون و تا به امروز 11 قسمت از 16 قسمت سریال قورباغه منتشر شده است.

در صورت تمایل می تونید به صفحه اصلی سایت سایت سینما تی وی مراجعه کرده و یا از لینک فوق اقدام به دانلود سریال قورباغه کنید.

سخن آخر

وبسایت سینما تی وی در زمینه دانلود فیلم ها و سریال های بروز فعالیت می کند و همواره سعی بر این داشته تعداد فیلم ها و سریال های ایرانی و خارجی موجود در بخش دانلود رایگان خود را افزایش دهد. پیشنهاد می کنم برای دانلود فیلم ایرانی به متن منشن شده مراجعه کنید و از دانلود رایگان فیلم های ایرانی لذت ببرید.

وبلاگ خرید: وبلاگ خرید | این سیستم پیشرفته وبلاگدهی برای فروشگاه های اینترنتی است

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 7217

به "تاریخ پخش فیلم شنای پروانه در شبکه نمایش خانگی اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ پخش فیلم شنای پروانه در شبکه نمایش خانگی اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید