نخستین کشتی کروز در قشم پهلو گرفت

به گزارش مجله سایه، کشتی اقیانوس پیمای کروز که سانی نام دارد در شامگاه چهارشنبه 23 فروردین با حضور 400 گردشگر و پرسنل پس از حرکت از جزیره کیش، صبح 24 فروردین در بندر کاوه قشم پهلو گرفت.

نخستین کشتی کروز در قشم پهلو گرفت

با کشتی کروز سفر به دور دنیا را تجربه کنید.

پژمان بهرامی مدیر امور بنادر و حمل ونقل دریایی سازمان منطقه آزاد قشم گفت:

فراهم کردن سفری ایمن و خاطره انگیز برای مسافران روی آب های نیلگون خلیج فارس از مهم ترین اهداف سفر این کشتی بین جزایر قشم و کیش است.

بهرامی جاذبه های فراوان جزایر خلیج فارس، به ویژه قشم و کیش را مهم ترین دلیل برای راه اندازی خط دریایی بین این دو جزیره با هدف استفاده گردشگران از ظرفیت های این جزیره ها در طول سفر تفریحی دریایی دانست که در دستور کار دو منطقه آزاد قشم و کیش قرار گرفته است.

او ابراز امیدواری کرد که نخستین سفر دریایی بین کیش و قشم منجر به تقویت حوزه گردشگری این جزیره ها با حضور شمار بیشتری از مسافران و جلوگیری از خروج میلیون ها دلار ارز کشور برای تماشای اماکن گردشگری نقاط خارجی گردد.

این کشتی به منظور ارائه خدمات مطلوب و فراهم کردن سفر دریایی ایمن برای گردشگران وارد آب های خلیج فارس شده و در جهت دریایی کیش، قشم و سایر بنادر همچون چارک و بندرعباس تردد می نماید این کشتی 9 طبقه، دارای 176 متر طول و 23 متر عرض است و با 130 کابین که 77 عدد از آنان کابین های درجه یک هستند و 417 تخت اقامتی امکانات خوبی برای گردشگران دارد. 3500 مترمربع فضای رستورانی، دو سالن سینما، کتابخانه، اتاق مطالعه، سالن برگزاری همایش و اتاق بازی برای بچه ها و آشپزخانه ایرانی برای پخت انواع غذاها از دیگر امکانات این کشتی تفریحی است. جهت دریایی بین جزیره قشم وکیش 127 کیلومتر است و این نخستین بار است که یک کشتی تفریحی کروز این جهت را طی می نماید.

منبع: کجارو / خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 335

به "نخستین کشتی کروز در قشم پهلو گرفت" امتیاز دهید

1 کاربر به "نخستین کشتی کروز در قشم پهلو گرفت" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین کشتی کروز در قشم پهلو گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید