تفریحات دریایی قشم؛ تجربه ای ناب در آب های نیلگون

به گزارش مجله سایه، پاییز و زمستان برترین وقت سفر به شهرهای جنوبی ایران است. یعنی درست زمانی که موج سرما بیشتر منطقه ها را در برمی گیرد. یکی از شهرهای جنوبی هم که هواداران زیادی دارد و با خنک تر شدن هوا بسیاری راهی اش می شوند، قشم است. از آبان تا اواخر فروردین برترین زمان سفر به جزیره شگفتی هاست، و از آنجایی که قشم، سواحل نیلگونی دارد، تفریحات دریایی قشم هم یکی از برترین تجربه های سفر به آن می تواند باشد.

تفریحات دریایی قشم؛ تجربه ای ناب در آب های نیلگون

قایق سواری

زیرآب رفتن و شنا کردن با ماهی ها و تماشا قشنگی های زیرآب تجربه نابی است. اینکه ببینید در اعماق دریا چه خبر است و ماهی و مرجان ها از کنارتان عبور نمایند و با آنها حتی چشم تو چشم شوید شاید کمتر در زندگی پیش بیاید. یکی از جاهایی هم که در ایران می توان این تجربه را داشت، قشم است.

درست است که سرگرمیات دریایی قشم به گستردگی کیش نیست، اما به علت موقعیت منحصربه فرد این جزیره نباید از خیر سرگرمیات آبی اش گذشت.

رایج ترین سرگرمی دریایی در قشم قایق سواری بین جزایر و در قسمت هایی مثل جنگل های حراست. البته سرگرمیاتی مثل اسکی روی آب و شاتل سواری را هم در جزایری مثل ناز و هنگام تجربه کرد. سواحل قشم خیلی دنج و خلوت است و از آن گذشته سرگرمیات دریایی قشم به گرانی سرگرمیات آبی کیش نیست و بعضی از آنها مقرون به صرفه تر هم تمام می گردد.

غواصی

در قشم چند سایت برای انجام سرگرمیات آبی وجود دارد. مدرسه غواصی قشم یکی از آنهاست و همانطور که از نامش پیداست، امکان غواصی را برایتان فراهم می نماید. اگر شنا بلد نیستید یا تجربه سرگرمیات دریایی را هم ندارید، نگران نباشید. چون در بخش سرگرمیی این مدرسه، علاقه مندان بعد از آموزش 20 دقیقه ای و بسته به توانایی شان می توانند در عمق 2 تا 5 متر غواصی نمایند.

آدرس: این مدرسه در جاده ساحلی جنوبی و جنب پارک زیتون قرار گرفته.

انتخاب های دیگری هم برای سرگرمی وجود دارد که در همین پارک زیتون به آنها می رسید. و از این قرارند: دلفین مرجان قشم واقع در پارک زیتون، جنب سینما 4 بعدی و مجتمع سرگرمیی ماسه طلایی.

بناناسواری

مثل جزیره کیش در قشم هم بساط سرگرمیاتی مثل جت اسکی روی آب و بناناسواری حسابی داغ است. تیوب های تندروی بنانا، از هیجان انگیزترین سرگرمی هاست، هم می توان آن را به صورت دسته جمعی انجام داد و هم تک نفره. شما سوار بر این تیوب ها شده و با قایق های تندرو (جت بوت) و درحالی که ممکن است کلاهتان را باد ببرد و آدرنالین خونتان بسیار بالا برود بر پهنه دریا کشیده می شوید. و به تنها چیزی که فکر می کنید همان لحظه است، نه گذشته و نه حتی آینده.

رزرو کنید: هتل های قشم و هتل های ساحلی قشم

منبع: اسنپ تریپ
انتشار: 11 بهمن 1400 بروزرسانی: 11 بهمن 1400 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 10289

به "تفریحات دریایی قشم؛ تجربه ای ناب در آب های نیلگون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفریحات دریایی قشم؛ تجربه ای ناب در آب های نیلگون"

1 دیدگاه

زینب صدر 19 مرداد 1401

لذت انجام یک تفریح با جمع عزیزان دو چندان خواهد بود و ما زمانی که برای تفریحات آبی رفتیم کلوپ نگین ساحل قشم از تک تک تفریحاتی که داشتن نهایت لذت را بردیم.

پاسخ به زینب صدر
* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید