مژدگانی 5 هزار دلاری هنرپیشه مشهور کانادایی برای برگرداندن عروسک خرسی با آخرین جملات مادر سرطانی ونکووری

به گزارش مجله سایه، تدی بر دزدیده شده آخرین پیام یک مادر در حال مرگ را ضبط نموده و حالا دختر می خواهد آن را پس بگیرد.

مژدگانی 5 هزار دلاری هنرپیشه مشهور کانادایی برای برگرداندن عروسک خرسی با آخرین جملات مادر سرطانی ونکووری

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای مولتی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله کانادا با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

برای مارا سوریان اهمیتی ندارد که بتواند آی پد یا نینتندو سوییچ خود را پس بگیرد یا نه. او فقط می خواهد یک نوار ضبط شده بسیار مهم از صدای مادرش را دوباره به دست بیاورد.

سوریان 28 ساله گفت صدای مادرش ضبط شده و در یک تدی بر دست ساز قرار داده شده بود که آدینه از او دزدیده شد. این نوار آخرین پیام از مادر او مریلین سوریانو است که در ژوئن 2019 در 53 سالگی به خاطر سرطان از جهان رفت.

این خرس در حالی ناپدید شد که سوریانو داشت به آپارتمانی جدید در وست اند ونکوور نقل مکان می کرد و حواسش پرت بود. در حالیکه او و نامزدش مشغول خالی کردن بارهای داخل ون خود بودند، او به تماس یکی از دوستانش که داشت با دوچرخه به سمت آن ها می آمد تا یاری کند، پاسخ داد. اما سر راه و با فاصله کمی از خانه، یک ماشین با دوست او تصادف کرد.

سوریانو به سرعت کیفش را کنار ون گذاشت و با ماشینی دیگر به سمت دوستش حرکت کرد تا او را به خانه برساند.

او در آن حالت دیوانه وار فراموش کرد به نامزدش بگوید کیف را کجا گذاشته است. به گفته وی وقتی کسی حواسش به کیف نبود، کیف ناپدید شد. او می گوید کسی آن را دزدیده است.

سوریانو گفت: خیلی برایم ناراحت کننده است. کاملا خرد شده ام.

سوریانو گفت مادرش برای او پیامی ضبط نموده و با فاصله کمی پیش از اینکه برای مراقبت بیشتر به بیمارستان برود، آن را داخل تدی بر قرار داده بود. وی گفت: وقتی تحت مراقبت بود صدایش تغییر نموده بود؛ خیلی نرم تر شده بود. آن مادری نبود که با او عظیم شده بودم. آن خرس آخرین خاطره ای است که من از او در حال صحبت کردن با صدای نرمال دارم. او گفت من را دوست دارد و به من افتخار می نماید و همواره کنار من خواهد بود.

سوریان گفت داخل کیفش همچنین مدارک مهمی هم بود. او یک دسته چک سفید داشت و کارت شهروندی او، پاسپورت ها و کارت های بیمه اجتماعی او و نامزدش و همچنین یک آی پد و نینتندو سوییچ داخل کیف بودند؛ اما او اهمیتی به پس دریافت این اقلام نمی دهد و فقط خرس را می خواهد.

وی از مسئول ساختمان خواست تصاویر دوربین امنیتی را چک کند و به گفته وی در تصاویر مردی دیده می گردد که اطراف را نگاه می نماید تا مطمئن گردد کسی نگاه نمی نماید. او کیف را برداشت و فرار کرد.

او گفت گزارشی نزد پلیس ثبت نموده و از هر کسی که تدی بر را دیده می خواهد آن را برگرداند.

این پیامی است که شماری از چهره های قدرتمند در رسانه های اجتماعی از آن حمایت نموده اند. از جمله رایان رینولدز هنرپیشه مشهور کانادایی که سخت تحت تاثیر این ماجرا قرار گرفته ، در توییتی خاطرنشان کرد حاضر است 5000 دلار مژدگانی به فردی بدهد که این عروسک را به صاحبش تحویل دهد و هیچ سوالی هم از شخص تحویل دهنده در خصوص اینکه چطور به عروسک دست پیدا نموده ، پرسیده نخواهد شد!

سوریانو گفت این تدی بر همچنین یادآور خانه است و به او یاری می نماید حس نزدیکی به خانواده اش داشته باشد. این زن جوان در فیلیپین به جهان آمد و زمانی که 9 سال داشت به تورنتو نقل مکان کرد. او 5 سال پیش به ونکوور رفت.

سوریانو گفت: یادآور خانه است. خرس داخل خود پیامی به زبان فیلیپینی هم دارد. به زبان ما می گوید دوستت دارم. بنابراین خیلی خاص و ارزشمند است.

منبع: ایرونی ها
انتشار: 15 مهر 1399 بروزرسانی: 15 مهر 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 4938

به "مژدگانی 5 هزار دلاری هنرپیشه مشهور کانادایی برای برگرداندن عروسک خرسی با آخرین جملات مادر سرطانی ونکووری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مژدگانی 5 هزار دلاری هنرپیشه مشهور کانادایی برای برگرداندن عروسک خرسی با آخرین جملات مادر سرطانی ونکووری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید