معرفی هتل 4 ستاره وستین بای شور ونکوور کانادا

به گزارش مجله سایه، این هتل که دارای 499 اتاق در 20 طبقه می‌باشد، با 17 دقیقه پیاده‌روی از ساحل در دسترس است. دارای رستوران و کافه است و منظره‌ای از دریای بوردر و کوه‌های محلی دارد. مهمانان می‌توانند پیاده‌روی در اطراف هتل را تجربه نمایند. پلیس کانادا در فاصله 17 دقیقه پیاده‌روی از هتل قرار دارد. جزیره گرانویل نیز تنها 5 کیلومتر از هتل وستین بای‌شور ونکوور فاصله دارد. این‌بار ویژگی‌های هتل وستین بای‌شور ونکوور مانند خدمات رفاهی، تفریحی، موقعیت و فاصله آن تا دیدنی‌های ونکوور را شرح داده و آنالیز می‌نماید.

معرفی هتل 4 ستاره وستین بای شور ونکوور کانادا

از سفر با تور کانادا لذت ببرید.

خدمات رفاهی هتل وستین بای شور ونکوور

در این هتل 3 ستاره امکاناتی مثل امکان استفاده از خدمات برگزاری جلسات با 34 اتاق جلسه و فضای کنفرانس به مساحت 4650 متر مربع، خدمات 24 ساعته میز پذیرش، مرکز تجاری 24 ساعته، مغازه‌های هدیه و دکه روزنامه‌فروشی و امکان استفاده از اینترنت وای‌فای به صورت رایگان در دسترس می‌باشد. همچنین دارای امکان دسترسی به خدمات یاری تور و بلیط و صبحانه با پرداخت مبلغی است. شما می‌توانید پارکینگ با هزینه اضافی، دسترسی به روزنامه‌های رایگان در لابی و خدمات اموزین یا تاکسی شهری داشته باشید. امکان استفاده از سرویس خشکشویی نیز در دسترس است. ایستگاه کامپیوتر و دستگاه فکس و فتوکپی نیز در اختیار شماست. دسترسی به دستگاه خودپرداز بانک و خدمات عروسی نیز از دیگر خدمات این هتل است. ورود به این هتل از ساعت 15:00 بعدازظهر است و برای خروج، حتماً باید تا ساعت 12:00 ظهر اتاق را تحویل دهید. میز پذیرش صندوق امانات، خدمات نگهبانی و تحویل به موقع اتاق را ارائه می‌دهد. کارکنان چندزبانه این هتل به زبان‌های چینی، فیلیپینی، کره‌ای، هندی، فرانسوی، اسپانیایی و انگلیسی صحبت می‌کنند.

امکانات تفریحی هتل وستین بای شور ونکوور

از جمله خدمات تفریحی این هتل می‌توان به کلاس‌های یوگا، امکانات آبگرم، استخر در فضای باز (فصلی)، استخر سرپوشیده، جکوزی داغ، مرکز تناسب اندام، امکانات دوچرخه‌سواری و سونا (با هزینه اضافی) اشاره کرد. کافه هتل نیز از دیگر امکانات است که برای استفاده از نوشیدنی‌هایش کافی است به آنجا مراجعه کنید و آنچه مدنظرتان است سفارش دهید.

رستوران هتل

رستوران و کافه اچ2 H2 Rotisserie: یک فضای راحت با دکور مدرن و موقعیت بی نظیر را ارائه می دهد. پنجره های سرپوشیده و سقف کاذب اجازه می دهد تا مهمانان بتوانند به منظره زیبای باغ و استخر دسترسی داشته باشند. انواع غذاها و نوشیدنی ها در این رستوران سرو می شود.

امکانات اتاق های هتل

تمام اتاق های این هتل مجهز به اینترنت وای فای با هزینه اضافی و روزنامه رایگان، ملافه های ضد آلرژی،قهوه و چای ساز، سشوار، اتو و میز اتو، کمد و رخت آویز، دوش و وان در حمام و حوله می باشد. اتاق ها با تهویه مطبوع، ماکروویو در صورت درخواست، تلفن و تلویزیون صفحه تخت دارای شبکه های جهانی تجهیز شده اند. همچنین یخچال در صورت درخواست و میز کار درون اتاق ها دیده می شود و خدمات نظافت روزانه انجام می شود. علاوه بر این در صورتی که تخت نوزاد و یا تخت اضافی احتیاج داشتید با پرداخت هزینه، می توانید آن را از پذیرش بخواهید. برای رزرو اتاق در این هتل یا دیدن عکس های بیشتر، به قسمت رزرو هتل ونکوور در سایت خبرنگاران مراجعه کنید.

انواع اتاق های هتل وستین بای شور ونکوور

بعضی از اتاق های این هتل به توضیح زیر می باشد:

  • اتاق کینگ دولوکس: 29 مترمربع متراژ آن است. یک تخت دو نفره بزرگ درون این اتاق ها تعبیه شده است و دارای چشم انداز دریا و حمام اختصاصی نیز می باشد.
  • اتاق دبل دولوکس با چشم انداز شهر: 29 مترمربع متراژ آن است. دو تخت دو نفره بزرگ درون این اتاق ها تعبیه شده است و دارای چشم انداز شهر و حمام اختصاصی نیز می باشد.
  • اتاق دبل پرمیوم با چشم انداز دریا: 34 مترمربع متراژ آن است. دو تخت دو نفره بزرگ درون این اتاق ها تعبیه شده است و دارای چشم انداز دریا و حمام اختصاصی نیز می باشد.
  • اتاق دبل سنتی با چشم انداز شهر: 29 مترمربع متراژ آن است. دو تخت دو نفره بزرگ درون این اتاق ها تعبیه شده است و دارای چشم انداز شهر و حمام اختصاصی نیز می باشد.
  • سوییت کینگ جونیور: 45 مترمربع متراژ آن است. یک تخت دو نفره بزرگ و یک سوفا درون این اتاق ها تعبیه شده است و دارای حمام اختصاصی نیز می باشد.
  • اتاق برج کینگ با چشم انداز شهر: 34 مترمربع متراژ آن است. یک تخت دو نفره بزرگ و یک سوفا درون این اتاق ها تعبیه شده است و دارای حمام اختصاصی نیز می باشد.
  • سوییت تاور پانورامیک: 68 مترمربع متراژ آن است. یک تخت دو نفره بزرگ و یک سوفا درون این اتاق ها تعبیه شده است و دارای چشم انداز و حمام اختصاصی نیز می باشد.
  • سوییت اکسکیوتیو: 45 مترمربع متراژ آن است. یک تخت دو نفره بزرگ درون این اتاق ها تعبیه شده است و دارای چشم انداز و حمام اختصاصی نیز می باشد.
  • سوییت لانای: 63 مترمربع متراژ آن است. یک تخت دو نفره بزرگ و یک سوفا درون این اتاق ها تعبیه شده است و دارای چشم انداز و حمام اختصاصی نیز می باشد.

فاصله تا جاذبه های معروف شهر ونکوور

  • خیابان رابسون: 800 کیلومتر است که با پای پیاده حدود 11 دقیقه طول می کشد تا به این خیابان برسید.
  • بندر زغال سنگ: 300 متر از شما دورتر بوده که با پای پیاده حدود 3 دقیقه با شما فاصله دارد.
  • ساحل جریکو: 7 کیلومتر است. با تاکسی حدود 14 دقیقه طی کردن این جهت طول می کشد. اتوبوس هم 43 دقیقه ای شما را به این ساحل می رساند.
  • بانک های اسپانیایی: 5 کیلومتر دورتر است. با تاکسی 15 دقیقه طول می کشد تا به این مکان برسید.
  • فرودگاه نانایمو: 60 کیلومتر دورتر است. با ترانسفر فرودگاهی حدود 2 ساعت و 47 دقیقه راه دارید. بخشی از این جهت با کشتی انجام می شود.
  • دانشگاه بریتیش کلمبیا: 9 کیلومتر دورتر است که با تاکسی حدود 14 دقیقه طول می کشد تا به این مکان برسید. با اتوبوس طی این جهت 38 دقیقه طول می کشد.
  • المپیک کالدرون: 1 کیلومتر دورتر است که با پای پیاده حدود 13 دقیقه طول می کشد تا به این مکان برسید.
  • فرودگاه بین المللی ونکوور: 3کیلومتر است که با تاکسی 24 دقیقه و با اتوبوس 50 دقیقه تا این هتل راه خواهید داشت.

موقعیت هتل وستین بای شور ونکوور

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

کانادا ، بریتیش کلمبیا V6G 2V4، ونکوور، بای شور 1601

1601 Bayshore Dr, Vancouver, BC V6G 2V4, Canada

منبع: الی گشت
انتشار: 28 مرداد 1402 بروزرسانی: 28 مرداد 1402 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 292

به "معرفی هتل 4 ستاره وستین بای شور ونکوور کانادا" امتیاز دهید

1 کاربر به "معرفی هتل 4 ستاره وستین بای شور ونکوور کانادا" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل 4 ستاره وستین بای شور ونکوور کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید