معرفی هتل 4 ستاره اکسکیوتیو وینتیج پارک ونکوور کانادا

به گزارش مجله سایه، این هتل که در سال 1994 ساخته شدهاست، دارای 124 اتاق در 18 طبقه می باشد، با 6 دقیقه پیاده روی از ساحل در دسترس است، واقع در مرکز شهر ونکوور و تنها در فاصله 2 دقیقه پیاده روی از سی وال قرار گرفته است. خیابان رابسون و Yaletown در 12 دقیقه پیاده روی هتل اکسکیوتیو وینتیج پارک ونکوور Executive Vintage Park Vancouver Hotel واقع است و جزیره گرنوایل در 3 کیلومتری این هتل مجلل قرار گرفته است. این بار مجله خبرنگاران خصوصیات هتل اکسکیوتیو وینتیج پارک ونکوور مانند خدمات رفاهی، تفریحی، موقعیت و فاصله آن تا دیدنی های ونکوور را شرح داده و آنالیز می نماید.

معرفی هتل 4 ستاره اکسکیوتیو وینتیج پارک ونکوور کانادا

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید.

خدمات رفاهی هتل اکسکیوتیو وینتیج پارک نکوور

خدمات 24 ساعته میز پذیرش، مرکز تجاری 24 ساعته و امکان استفاده از اینترنت سیمی و وای فای بصورت رایگان تنها بخش از امکانات و خدمات این هتل 4 ستاره می باشد، همچنین دارای امکان دسترسی به خدمات یاری تور و بلیط و کافی شاپ است. علاوه بر این، امکان استفاده از خدمات برگزاری جلسات و رویدادها با 186 متر فضای کنفرانس و 2 اتاق جلسه و همچنین خدمات عروسی می باشد، صبحانه با پرداخت مبلغی در دسترس شما خواهد بود، شما می توانید پارکینگ با هزینه اضافی، سرویس خشکشویی و سرویس حمل و نقل داخل شهری را در دسترس خود داشته باشید، دستگاه فکس و فتوکپی نیز در اختیار شماست. ورود به این هتل از ساعت 15:00 بعد از ظهر می باشد و برای خروج، حتما باید تا ساعت 12:00 ظهر اتاق خود را تحویل دهید. میز پذیرش هتل به شما صندوق امانات، خدمات نگهبانی و تحویل به موقع اتاق را ارائه می دهد. کارکنان چند زبانه این هتل به زبان های چینی، فیلیپینی، رومانیایی، اندونزیایی، هندی و انگلیسی صحبت می نمایند.

امکانات تفریحی هتل اکسکیوتیو وینتیج پارک ونکوور

امکانات دوچرخه سواری، بازی گلف، جکوزی و مرکز تناسب اندام بخشی از خدمات تفریحی این هتل می باشد. از دیگر امکانات، باغ و کافه هتل است که برای استفاده از نوشیدنی هایش کافی است به آن مراجعه کنید و آنچه مورد علاقه شماست را سفارش دهید.

رستوران هتل

صبحانه با هزینه اضافه در هر روز از ساعت 7 تا 10:30 صبح سرو می شود.

رستوران لاوالیLaVallee: این رستوران متخصص در غذاهای آمریکایی است و فقط صبحانه ارائه می دهد.

امکانات اتاق های هتل

در این هتل 4 ستاره امکاناتی نظیر دسترسی به اینترنت کابلی و وای فای بدون هزینه اضافی، روزنامه های رایگان، قهوه و چای ساز، سشوار، اتو و میز اتو، کمد و رخت آویز، ملافه های ضد آلرژی، دوش و وان در حمام و حوله که همه این امکانات در اتاق های هتل موجود است. اتاق ها با تهویه مطبوع، تلفن و تلویزیون صفحه تخت دارای شبکه های جهانی تجهیز شده اند. همچنین یخچالی کوچک و میز کار درون اتاق ها دیده می شود و خدمات نظافت روزانه انجام می شود. علاوه بر این در صورتی که تخت نوزاد و یا تخت اضافی احتیاج داشتید با پرداخت هزینه، می توانید آن را از پذیرش بخواهید. برای رزرو اتاق در این هتل یا دیدن عکس های بیشتر، به قسمت رزرو هتل ونکوور در سایت خبرنگاران مراجعه کنید.

انواع اتاق های هتل اکسکیوتیو وینتیج پارک ونکوور

بعضی از اتاق های این هتل به توضیح زیر می باشد:

  • اتاق کویین: 22 مترمربع متراژ آن است. یک تخت دو نفره بزرگ درون این اتاق ها تعبیه شده است و دارای حمام اختصاصی نیز می باشد.
  • اتاق کینگ: 22 مترمربع متراژ آن است. یک تخت دو نفره بزرگ درون این اتاق ها تعبیه شده است و دارای حمام اختصاصی نیز می باشد.
  • اتاق دابل با دو تخت دابل: 22 مترمربع متراژ آن است. دو تخت دو نفره بزرگ درون این اتاق ها تعبیه شده است و دارای حمام اختصاصی نیز می باشد.

فاصله تا جاذبه های معروف شهر ونکوور

  • خیابان رابسون: 2 کیلومتر است که با تاکسی حدود 3 دقیقه طول می کشد تا به این خیابان برسید.
  • بندر زغال سنگ : 2 کیلومتر از شما دورتر بوده که با تاکسی حدود 5 دقیقه با شما فاصله دارد.
  • ساحل جریکو: 3 کیلومتر است. با تاکسی حدود 10 دقیقه طی کردن این راستا طول می کشد. اتوبوس هم 32 دقیقه ای شما را به این ساحل می رساند.
  • بانک های اسپانیایی: 3 کیلومتر دورتر است. با تاکسی 11 دقیقه طول می کشد تا به این مکان برسید.
  • فرودگاه نانایمو: 2 کیلومتر دورتر است. با ترانسفر فرودگاهی حدود 2 ساعت و 50 دقیقه راه دارید. بخشی از این راستا با کشتی انجام می شود.
  • دانشگاه بریتیش کلمبیا: 5 کیلومتر دورتر است که با تاکسی حدود 9 دقیقه طول می کشد تا به این مکان برسید. با اتوبوس طی این راستا 38 دقیقه طول می کشد.
  • المپیک کالدرون: 9 کیلومتر دورتر است که با پای پیاده حدود 27 دقیقه طول می کشد تا به این مکان برسید.
  • فرودگاه بین المللی ونکوور: 6 کیلومتر است که با تاکسی 18 دقیقه و با اتوبوس 41 دقیقه تا این هتل راه خواهید داشت.

موقعیت هتل اکسکیوتیو وینتیج پارک ونکوور

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

کانادا ، بریتیش کلمبیا V6Z 2R5، ونکوور، خیابان هاو 1379

1379 Howe St, Vancouver, BC V6Z 2R5, Canada

منبع: الی گشت
انتشار: 25 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 311

به "معرفی هتل 4 ستاره اکسکیوتیو وینتیج پارک ونکوور کانادا" امتیاز دهید

1 کاربر به "معرفی هتل 4 ستاره اکسکیوتیو وینتیج پارک ونکوور کانادا" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل 4 ستاره اکسکیوتیو وینتیج پارک ونکوور کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید