هیجان انگیزترین تفریحات گردشگری در کانادا

به گزارش مجله سایه، کانادا یک کشور وسیع با طبیعت شگفت انگیز و زیبایی های طبیعی منحصر به فرد است. به دلیل همین پتانسیل های طبیعی و مناظر فوق العاده است که بسیاری از علاقمندان به هیجان و معتادان به آدرنالین برای انجام انواع خوشگذرانی در کانادا و فعالیت های هیجان انگیز یا خطرناک به این کشور سفر می نمایند. بسیاری از این فعالیت های پر چالش و سخت که در کشور کانادا قابل انجام هستند، به لطف محیط طبیعی پر تنوع، کوه های افراشته، رودخانه های خروشان، دریاچه های خیره نماینده و جنگل های دور از دسترس امکان پذیر شده اما ماجراجویی های شهری که جرات و خمیره شما را به آزمایش می گذارند نیز در این منوی طولانی درباره هیجان انگیزترین تفریحات گردشگری در کانادا وجود دارند. در این مطلب خبرنگاران در خصوص ماجراجویی در کانادا به شما اطلاعات می دهیم و کارهای هیجان انگیزی که می توانید برای تفریح در کانادا انجام دهید را به شما معرفی می نماییم.

هیجان انگیزترین تفریحات گردشگری در کانادا

برای دریافت خدمات ویزای مولتی کانادا با مجربترین کارشناسان کشور همراه باشید.

به بالای برج سی ان CN Tower در تورنتو Toronto بروید

در بخش خوشگذرانی در کانادا آمده که برای بعضی از افراد تنها نگاه کردن به پایین از بالای برج سی ان CN Tower در تورنتو Toronto ترسناک است اما کسانی که سرشان برای انجام هیجان انگیزترین تفریحات گردشگری در کانادا درد می نماید، می توانند در تور راه رفتن بر لبه برج سی ان CN Tower، مرتفع ترین راستا پیاده روی دایره ای شکل بر لبه یک و نیم متری و بالاترین نقطه برج در ارتفاع 356 متری (116 طبقه) از سطح زمین شرکت نمایند. در این تور 90 دقیقه ای ترسناک و به شدت پر هیجان که در طول آن می بایست سعی کنید قلب خود را در سینه نگه دارید، شرکت نمایندگان می بایست 360 درجه به دور برج بگردند و در راستا لبه برج قدم بزنند. اگر در این تور هیجان انگیز در زمان خوشگذرانی در کانادا شرکت کردید، حتما به برج تکیه بدهید یا خودتان را رها کنید و از تماشای چشم اندازهای تورنتو که به هیچ منظره دیگری شبیه نیست، لذت ببرید.

در راستا ساحل غربی West Coast Trail در جزیره ونکوور Vancouver Island کوهنوردی کنید

خطوط ساحلی غربی کانادا از خارق العاده ترین و خیره نماینده ترین مناظر طبیعی این کشور برای خوشگذرانی در کانادا هستند. خوشبختانه بیشتر آن ها در پارک ملی پاسیفیک ریم Pacific Rim National Park قرار گرفته و تحت حفاظت قرار دارند از جمله راستا مشهور ساحل غربی West Coast Trail که یک راستا 75 کیلومتری است و از درون جنگل ها، مرداب ها، بالا و پایین صخره ها، از میان خطوط ساحلی ماسه ای و صخره ای عبور می نماید. بعضی نقاط این راستا احتیاج به یک سفر قایقی کوتاه یا سوار شدن بر تله کابین دارد. این سفر خوشایند یک هفته ای به سادگی کوهنوردی های معمولی نیست بلکه احتیاج به قدرت فیزیکی و استقامت بدنی دارد بنابراین آن را دست کم نگیرید. از آنجایی که احتمالا با افراد کمی در طول این راستا برخورد خواهید کرد تمام چیزهایی که به آن ها احتیاج دارید، از لوازم ضروری تا غذا می بایست در کوله پشتی تان قرار بگیرند. پس مراقب باشید و کاملا مجهز به این سفر بروید. راستا ساحل غربی West Coast Trail از ماه می تا اواخر ماه سپتامبر باز است و تنها 52 کوهنورد در روز اجازه دارند وارد آن شوند بنابراین بهتر است از قبل برای ورود به آن و تفریح در کانادا ثبت نام کنید.

در کنار نهنگ ها در نیوفاوندلند Newfoundland غواصی کنید

کشور کانادا با تمامی خطوط ساحلی خود فرصت های عالی و فراوان برای تماشای نهنگ هایی که در حال مهاجرت یا در جستجوی غذا هستند، فراهم می نماید. بسیاری از گردشگران سوار یک قایق بزرگ شبیه به قایق های مسافربری یا قایق های کوچک تر می شوند اما بی باکانه تر و هیجان انگیز تر آن است که در آب هایی که نهنگ ها در آن رفت و آمد دارند شیرجه بزنید و در کنار این جانوران باشکوه و غول پیکر شنا کنید. بهتر است با همراهی متخصصان و افراد با مهارت در این گونه تورهای گردشی شرکت کنید و خوشبختانه افراد ماهر و متخصص در نیوفاوندلند Newfoundland این شرقی ترین و صمیمی ترین استان کانادا بسیار هستند. ریک Rick و دبی استنلی Debbie Stanley مدت های طولانیست که در این تورهای تماشای نهنگ ها فعالیت دارند. آن ها عاشق پذیرایی از مهمانان و معرفی کردن آن ها به شگفتی نهنگ ها هستند اما همچنین در خصوص حفاظت از محیط دریا و تاثیرات صنعت توریسم نیز به آن ها آگاهی می دهند. این مورد از هیجان انگیزترین تفریحات گردشگری در کانادا می باشد.

شب را در یک هتل یخی در کبک Quebec بگذرانید

از نظر خیلی ها گذراندن شب در یک هتل ساخته شده از یخ بسیار رمانتیک و راحت است و از نظر بعضی نیز یک کار کاملا دیوانه وار و عجیب است. پیشنهاد ما این است که اقامت خود را در هتل یخی موجود در کبک Quebec رزرو نمایید و خودتان تصمیم بگیرید که اقامت در یک هتل یخی چگونه تجربه ای می باشد. این محل اقامت یخی هر ساله حدود ماه ژانویه که دمای هوا پایین می رود از ابتدا ساخته می گردد. شما می توانید تجربه خود را با وقت گذرانی و نوشیدن یک نوشیدنی خوش طعم در بار و رستوران این هتل که براساس مهندسی معماری یخی تماما از یخ ساخته شده، شروع کنید. توجه داشته باشید که دمای هوا درون این هتل هیجان انگیز معمولا بین منفی سه و منفی پنج درجه سانتیگراد است. قبل از ساعت خواب از مهمانان دعوت می گردد تا در زیر گرمای ستارگان در وان های حمام و سونا های داغ فضای باز کمی خود را گرم نمایند. در نهایت برای خوابیدن در تختخواب ساخته شده از یخ خود آرام بگیرید و امیدوار باشید که در طول شب مجبور نخواهید شد از جای خود بلند شوید و به دستشویی بروید. این هتل دیدنی برای خوشگذرانی در کانادا ایده آل می باشد.

در یک راستا المپیکی در کلگری Calgary سورتمه سواری کنید

در سال 1988 شهر کلگری Calgary که به خاطر ازدحام سالانه اش مشهور است، میزبان مسابقات المپیک زمستانی شد. امروزه پارک المپیک کلگری Calgary Olympic Park از علاقمندان به هیجان و معتادان به آدرنالین که برای سورتمه سواری در راستاهای متنوع آن به این پارک می آیند، پذیرایی می نماید. پارک المپیک کلگری Calgary Olympic Park که هم برای آموزش مهارت های بالا و هم به عنوان یک مکان تفریحی مورد استفاده قرار می گیرد، امکانات سورتمه سواری به همراه یک فرد متخصص و حرفه ای و لژ سواری که سرعت آن به 60 کیلومتر بر ساعت می رسد را ارائه می نماید. پارک المپیک کلگری Calgary Olympic Park این فعالیت های هیجان انگیز را در تمامی طول سال برای تفریح در کانادا ارائه می نماید.

با ترن هوایی لویاتان Leviathan در پارک واندرلند Wonderland در تورنتو Toronto قدرت اعصاب خود را بسنجید

این ترن هوایی به شدت پرشیب و ترسناک یکی از جاذبه های اصلی بزرگترین پارک موضوعی در کانادا یعنی پارک واندرلند Wonderland در تورنتو Toronto به شمار می رود. ترن هوایی لویاتان Leviathan با طول 1672 متر، ارتفاع 93 متر و بالاترین سرعت 148 کیلومتر بر ساعت، مرتفع ترین و پر سرعت ترین ترن هوایی کانادا محسوب می گردد. مهندسی ترن هوایی لویاتان Leviathan کاملا ایمن است. این وسیله هیجان انگیز تاکنون هیچ تصادف یا سقوطی نداشته و در طولانی مدت ریسک سوار شدن بر آن از رانندگی در اتوبان های کانادا کمتر می باشد. با تمامی این ها هنوز هم به نظر کار دیوانه واری می آید که بدن ظریف خود را بین اتصالات استیل و آهن و فایبر گلس قرار دهید حتی اگر برای سه دقیقه و نیم این کار را انجام دهید. اما این طور که به نظر می رسد تعداد کمی از بازدید نمایندگان واندرلند Wonderland این گونه فکر می نمایند زیرا صف سوار شدن بر این ترن هوایی ترسناک و هیجان انگیز بسیار طولانی است و بعضی در یک بازدید از این پارک، ده ها بار سوار شدن بر آن را در زمان تفریح در کانادا تجربه می نمایند.

در نانایمو Nanaimo بانجی جامپینگ را تجربه کنید

پریدن از ارتفاع 46 متری یک پل، در حالی که هیچ چیز به جز یک طناب بلند کش دار که به مچ پایتان بسته شده است به شما وصل نیست، قطعا در رده فعالیت های بسیار ترسناک، هیجان انگیز و پر چالش قرار می گیرد. کشور کانادا اولین جایی نیست که بانجی جامپینگ در آن اتفاق می افتد اما نقاط بسیار عالی برای پریدن و تجربه بانجی جامپینگ دارد که این نقطه در بریتیش کلمبیا British Columbia یکی از آن نقاط است. ایستگاه بانجی جامپینگ در پارک وایلد پلی المنتس WildPlay Elements Park در نانایمو Nanaimo بازدید نمایندگان را دعوت می نماید که از یک پل به ارتفاع 46 متر به پایین بپرند و قبل از این که به خاطر خاصیت ارتجاعی و کشدار بودن طناب به بالا کشیده شوند، در رودخانه نانایمو Nanaimo River فرو بروند. هواداران این فعالیت هیجان انگیز در زمان خوشگذرانی در کانادا بهتر است بدانند که هر ساله در ماه فوریه به خاطر جمع آوری یاری و آگاهی رسانی در خصوص سلامت عقلی و سود رسانی به موسسه جامعه مبتلایان به شیزوفرنی بریتیش کلمبیا British Columbia Schizophrenia Society تخفیف های بزرگی برای بازدید نمایندگان در نظر می گیرد. اما تنها به شرطی که با لباس کمتر از پل بپرند. ظاهرا داوطلبان بسیار زیادی برای این کار در زمان تفریح در کانادا وجود دارند و صف های طولانی برای آن بسته می گردد. در صورت تمایل به تماشای این فعالیت دیوانه وار بلیط ویژه تماشاگران نیز ارائه می گردد.

روی موج های سهمگین خلیج فاندی Bay of Fundy موج سواری کنید

پدیده موج های سهمگین در خلیج فاندی Bay of Fundy به وفور یافت می گردد و در حقیقت بلندترین موج های سهمگین جهان در این نقطه از کانادا به وجود می آیند. رودخانه پتی کودیاک Petitcodiac River که با شدت به سمت دریا می رود با موج های دریا برخورد می نماید و موج های سهمگین، طولانی و مداومی می سازد که بلندترین موج های جهان لقب گرفته اند. موج سواران هم به خوبی این منطقه و موج های آن را شناخته اند. بسیاری از موج سواران شجاع به امید سوار شدن بر یکی از این موج های سهمگین به این منطقه می آیند. مردم منطقه می گویند بعضی از این موج سواران در زمان تفریح در کانادا حدود 25 کیلومتر سوار یک موج بوده اما حتی اگر شجاعت انجام این کار را ندارید، بهتر است برای تماشای این پدیده طبیعی خارق العاده و هیجان انگیز و موج سوارانی که بر آن غلبه می نمایند به این منطقه از کانادا سفر کنید. تماشای این صحنه که موج ها با چه سرعتی به سمت بالای رودخانه می روند و رودخانه با چه سرعتی با یک موج سهمگین به هوا می رود در زمان خوشگذرانی در کانادا فوق العاده است. برای این که بدانید این موج ها در چه زمانی از سال موجود هستند، می توانید از دفتر گردشگری سوال کنید یا برنامه موج سواری این منطقه را به صورت آنلاین آنالیز نمایید. در خارج از دفتر اطلاعات گردشگری در مونکتون Moncton یک سکوی مشاهده عالی برای تماشای این پدیده در زمان تفریح در کانادا وجود دارد. این فعالیت از هیجان انگیزترین تفریحات گردشگری در کانادا می باشد.

منبع: همگردی
انتشار: 12 شهریور 1398 بروزرسانی: 21 آبان 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 502

به "هیجان انگیزترین تفریحات گردشگری در کانادا" امتیاز دهید

2 کاربر به "هیجان انگیزترین تفریحات گردشگری در کانادا" امتیاز داده اند | 3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیجان انگیزترین تفریحات گردشگری در کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید