مطالعه نو محققان کانادایی حاکی از این است که ساعت های هوشمند در ردیابی سلامت افراد دارای پوست تیره کمتر موثر هستند.

به گزارش مجله سایه، به گزارش خبرنگاران، در حالی که ورزشکاران و هواداران تناسب اندام در سال های اخیر به شدت به ساعت های هوشمند روی آورده اند تا به طور کلی بر شرایط سلامتی خود نظارت داشته باشند، اما یافته های محققان دانشگاه آلبرتا نشان می دهد که این ابزارها در ردیابی سلامت افراد دارای رنگ پوست تیره تر کمتر کارایی دارند.

مطالعه نو محققان کانادایی حاکی از این است که ساعت های هوشمند در ردیابی سلامت افراد دارای پوست تیره کمتر موثر هستند.

دیلی میل با انتشار این خبر آورده است: شاید دلیل این باشد که فرآیند سیگنال دهی که از پرتوهای نور برای تشخیص ضربان و ریتم قلب استفاده می نماید، ممکن است روی پوست های تیره تر که حاوی ملانین بیشتری است، به خوبی کار نکند؛ چرا که پوست های تیره، نور بیشتری را جذب می نمایند.

بیشتر بخوانید: عینک هوشمند AR، برنامه 2022 اپل

با این حال، الگوریتم هایی که این دستگاه ها را پشتیبانی می نمایند، اغلب به وسیله افراد سفید پوست توسعه می یابند و آزمایش می شوند که ممکن است به این معنی باشد که این مشکل، از پیش شناسایی نشده و در نظر گرفته نشده است.

این مطالعه نو بر اساس آنالیز سیستماتیک 10 مطالعه منتشر شده قبلی با بیش از 460 شرکت نماینده صورت گرفته است.

قرار است ماه آینده یافته های این مطالعه در کنفرانس سالانه کالج آمریکایی قلب و عروق در واشنگتن ارائه گردد.

منبع: خبرکانادا
انتشار: 7 خرداد 1401 بروزرسانی: 7 خرداد 1401 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 11385

به "مطالعه نو محققان کانادایی حاکی از این است که ساعت های هوشمند در ردیابی سلامت افراد دارای پوست تیره کمتر موثر هستند." امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مطالعه نو محققان کانادایی حاکی از این است که ساعت های هوشمند در ردیابی سلامت افراد دارای پوست تیره کمتر موثر هستند."

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید