محمدزاده: امیدوارم اولین بردمان در دربی اصفهان باشد، ذوب آهن پنالتی زن های بهتر از من دارد

به گزارش مجله سایه، وحید محمدزاده، مدافع تیم فوتبال ذوب آهن ابراز امیدواری کرد، اولین برد خود در فصل جاری لیگ برتر را در دیدار مقابل سپاهان کسب نمایند.

محمدزاده: امیدوارم اولین بردمان در دربی اصفهان باشد، ذوب آهن پنالتی زن های بهتر از من دارد

وحید محمدزاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، با اشاره به پیروزی تیمش برابر پارس جنوبی در جام حذفی گفت: در جام حذفی ممکن است یک اشتباه منجر به حذف هر تیمی گردد و نتیجه هم قابل پیش بینی نیست. ما در این بازی بهتر از حریف بودیم و خدا را شکر که به مرحله بعدی صعود کردیم. ذوب آهن پیشینه خوبی در جام حذفی دارد و امیدوارم سال جاری در این جام به قهرمانی برسیم.

وی که در این بازی پنالتی ذوب آهن را تبدیل به گل کرد، در خصوص اینکه آیا پنالتی زن اول تیمش است، تأکید کرد: فصل گذشته که آقای منصوریان راهنمایی تیم را بر عهده گرفت، در تمرینات خوب پنالتی می زدم و در بازی با تراکتور بودم که صاحب پنالتی شدیم، با تشخیص سرمربی پشت توپ ایستادم و پنالتی تبدیل به گل شد. در این بازی هم علی آقا از من خواست پنالتی را بزنم، البته ذوب آهن پنالتی زن های بهتر از من دارد که می توان به قاسم حدادی فر، اسماعیلی فر، فخرالدینی، خلعتبری و ... اشاره نمود.

مدافع میانی تیم فوتبال ذوب آهن درباره عملکرد ضعیف این تیم در لیگ برتر هم خاطر نشان کرد: این درست است که خوب امتیاز نگرفتیم، ولی تیم ما از لحاظ فنی شرایط خوبی دارد. ما در بازی با سایپا 10 نفره شدیم و با بدشانسی باختیم. تراکتور هم از دست ما قسر در رفت. تا الان باید بیشتر امتیاز می گرفتیم، ولی کوشش می کنیم تا در بازی های بعدی عملکرد بهتری داشته باشیم.

وی با بیان اینکه بازی با سپاهان اهمیت ویژه ای برای ذوبی ها دارد، گفت: ما احتیاج مبرمی به کسب سه امتیاز این بازی داریم و امیدوارم اولین پیروزی ذوب آهن در لیگ سال جاری در دربی اصفهان رقم بخورد. ما به تیم خودمان اطمینان داریم و شک نکنید در همین نیم فصل اول در بین چهار تیم بالای جدول قرار خواهیم گرفت.

محمدزاده درباره رقابت فشرده بین مدافعان ذوب آهن توضیح داد: در تمامی پُست ها رقابت وجود دارد، خصوصاً از زمانی که بازیکنان سرباز و مصدومان به تیم برگشتند. در تیم ما تمام بازیکنان باکیفیت هستند و البته جوان های بسیار خوبی هم داریم. بازی در تیمی که 28 بازیکن باکیفیت دارد، برای همه سخت است و منصوریان هم به این اعتقاد ندارد که در طول فصل از 11 بازیکن ثابت استفاده کند.

وبلاگ خرید: وبلاگ خرید | این سیستم پیشرفته وبلاگدهی برای فروشگاه های اینترنتی است

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 856

به "محمدزاده: امیدوارم اولین بردمان در دربی اصفهان باشد، ذوب آهن پنالتی زن های بهتر از من دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمدزاده: امیدوارم اولین بردمان در دربی اصفهان باشد، ذوب آهن پنالتی زن های بهتر از من دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید