متغیرهای تاثیرگذار در علائم، پیشرفت و نتیجه کرونا ، ثبت 7 فوتی جدید

به گزارش مجله سایه، خبرنگاران/بوشهر دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر از ثبت هفت مورد جدید فوت در استان اطلاع داد و گفت: متأسفانه شمار جان باختگان ناشی از ویروس کرونا در استان بوشهر تا روز دوشنبه دوم تیرماه به 55 نفر رسیده است.

متغیرهای تاثیرگذار در علائم، پیشرفت و نتیجه کرونا ، ثبت 7 فوتی جدید

سعید کشمیری در این باره اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته 12 مورد مبتلای جدید به کرونا در بیمارستان های استان بوشهر بستری شده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به 8 هشت مورد در بخش های مراقبت ویژه اضافه نمود: در حال حاضر 28 بیمار در بخش ICU تحت مراقبت های ویژه قرار دارند که از این تعداد 8 مورد مبتلا به کرونا هستند.

وی توضیح داد: خوشبختانه در 24 ساعت گذشته 43 مورد از موارد بستری در بیمارستان های استان بوشهر با حال عمومی خوب ترخیص شده اند که 17 مورد آن ها مبتلا به کرونا بوده اند.

کشمیری اضافه نمود: 208 بیمار حاد تنفسی در بیمارستان های استان بوشهر بستری هستند که 98 مورد آن ها مبتلا به کرونا هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به اینکه تا به امروز 55 نفر از بیماران مبتلا به کرونا در استان جان خود را از دست داده اند، اضافه نمود: یک آقای 44 ساله بدون سابقه بیماری زمینه ای و یک خانم 72 ساله با سابقه بیماری زمینه ای هر دو ساکن شهرستان دیّر، دو خانم 76 و 63 ساله و دو آقای 3 و 65 ساله ساکن شهرستان بوشهر و یک خانم 61 ساله ساکن شهرستان دشتستان که هر پنج مورد سابقه بیماری زمینه ای داشتند، فوت نموده اند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر با اشاره به اینکه پنج متغیر می تواند علائم، پیشرفت و نتیجه بیماری کووید 19 را تحت تاثیر قرار دهد اضافه نمود: مقدار ویروس، ژنتیک افراد، راه عبور عفونت به بدن، قدرت ویروس، وضع ایمنی و سابقه افراد در مواجهه با سایر عفونت ها پاسخ به کووید19 را در بدن معین می نماید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 31 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 4415

به "متغیرهای تاثیرگذار در علائم، پیشرفت و نتیجه کرونا ، ثبت 7 فوتی جدید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "متغیرهای تاثیرگذار در علائم، پیشرفت و نتیجه کرونا ، ثبت 7 فوتی جدید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید