مانژوکیچ از میادین فوتبال خداحافظی کرد

به گزارش مجله سایه، مهاجم کروات فصل گذشته میلان که سابقه بازی در یوونتوس و بایرن مونیخ را در کارنامه دارد، کفش های خود را آویزان کرد.

مانژوکیچ از میادین فوتبال خداحافظی کرد

به گزارش خبرنگاران، ماریو مانژوکیچ مهاجم پیشین تیم های بایرن مونیخ، یوونتوس و اتلتیکومادرید امروز (آدینه) در سن 35 سالگی، از دوران بازیگری فوتبال خداحافظی کرد.

مانژوکیچ در فصل 21-2020 با پیراهن میلان به میدان می رفت و در چهار لیگ معتبر فوتبال اروپا به قهرمانی رسید. این مهاجم کروات بعلاوه جام لیگ قهرمانان اروپا را همراه با بایرن مونیخ بالای سر برد.

مانژوکیچ با انتشار تصویری از کفش های دوران بازی خود در سنین پایین، در بخشی از پیغام خداحافظی خود نوشت: ماریوی کوچک عزیز! زمانی که تو این کفش ها را می پوشیدی، نمی توانستی تصور کنی چه چیزهایی را در فوتبال تجربه می کنی. تو در عظیمترین مسابقات گلزنی و عظیمترین جام ها را همراه با عظیمترین تیم ها فتح می کنی. تو به اسم نماینده کشورت، با افتخار به کرواسی برای نوشتن تاریخ ورزش کشور یاری می کنی.

تو زمان بازنشستگی را می شناسی و پشیمان نمی شوی. فوتبال بخشی از زندگی ات خواهد بود، اما تو مشتاق فصل تازه زندگی خود هستی. ماریوی عظیم! لذت ببر.

مانژوکیچ بعلاوه پس از اینکه جایی در یوونتوسِ مائوریتزیو ساری نداشت، به الدحیل قطر پیوست و در لیگ قهرمانان آسیا به پرسپولیس گلزنی کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 8967

به "مانژوکیچ از میادین فوتبال خداحافظی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مانژوکیچ از میادین فوتبال خداحافظی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید