قتل با شمشیر سامورایی!

به گزارش مجله سایه، تهران (پانا) - دزد نوجوانی که با شمشیر سامورایی برای سرقت اسکوتر پسر 14 ساله به وی حمله ور شده بود مرگش را رقم زد.

قتل با شمشیر سامورایی!

به گزارش خبرنگاران، نوجوانی که در مقابل یک پیتزافروشی در انگلیس با شمشیر سامورایی مورد حمله نهاده شده بود جانش را از دست داد. بنا به گفته شاهدان عینی فارِس ماتوئو 14 ساله قصد دفاع از دوستش در حمله سارقان را داشت که به شدت زخمی شد. این حادثه در ساعت 4 بعدازظهر روز آدینه در نزدیکی رستوران زِتا پیتزا در منطقه نیوهام در شرق لندن رخ داد.

حمله کنندگان قصد داشتند تا اسکوتر دوست قربانی را به سرقت ببرند. پلیس انگلیس روز شنبه از دستگیری دو نوجوان 14 و 15 ساله که متهم به قتل هستند اطلاع داد. بنا به گفته پلیس، فارش که پدرش هم به علت ابتلا به کرونا و وخامت حالش در بیمارستان بستری است، توسط یک شی برنده عظیم مورد حمله نهاده شده است.

شاهدان عینی گفتند که حمله کنندگان با شمشیر سامورایی به این نوجوان حمله ور شدند. بنا به گفته شاهدان عینی یکی از حمله کنندگان با شمیر سامورایی ضربه ای به سر این نوجوان وارد کرد. یکی از شاهدان گفت که این نوجوان برای دفاع از دوستش که دو نوجوان دیگر قصد دریافت اسکوترش را داشتند مورد حمله نهاده شد.

پس از این حادثه پلیس و تیم اورژانس پزشکی در محل حادثه در خیابان بارکینگ حضور یافتند، اما مرگ فارش در ساعت 4.30 دقیقه اعلام شد. ویدئوی منتشر شده تیم اورژانس را در محل حادثه نشان می دهد.

دو نوجوان دستگیرشده در بازداشتگاه پلیس به سر می برند و تحقیقات از آن ها ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 21 خرداد 1400 بروزرسانی: 21 خرداد 1400 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 8062

به "قتل با شمشیر سامورایی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قتل با شمشیر سامورایی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید