فولاد صفر ، پرسپولیس صفر، پرسپولیس یک گام به جام نزدیک شد

به گزارش مجله سایه، دیدار حساس پرسپولیس و فولاد که تاثیر زیادی در رسیدن به جام قهرمانی دارد لحظاتی پیش در اهواز آغاز شد.

فولاد صفر ، پرسپولیس صفر، پرسپولیس یک گام به جام نزدیک شد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، در آخرین دیدار هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال، تیم فولاد خوزستان از ساعت 21:10 میزبان پرسپولیس تهران بود که این دیدار با تساوی بدون گل به اتمام رسید تا امتیازات میان شاگردان جواد نکونام و یحیی گل محمدی تقسیم شود.بازی با فشار اولیه فولاد و کسب سه کرنر متوالی شروع شد اما رفته رفته پرسپولیس به خود آمد و بازی حالت متعادل تری به خود گرفت ولی دو تیم در خلق موقعیت ناکام بودند. در دقیقه 26 شوت فنی و ناگهانی امید عالیشاه از فاصله حدودا 20 متری با اختلاف بسیار اندک بیرون رفت. 10 دقیقه بعد، اعتراض کنعانی زادگان به تصمیم داور و شروع سریع بازی از طریق فولادی ها، باعث ضدحمله خوردن پرسپولیس شد ولی سیدجلال حسینی به موقع جلوی حرکت پریرا را گرفت و توپ را دور کرد. این دیدار در نیمه اول به علت فشار بالای بازی هیچ موقعیت خطرناکی نداشت و بازی کاملا در میانه میدان در جریان بود و با تساوی بدون گل به خاتمه رسید.

نیمه دوم با شرایط متفاوتی شروع شد چرا که پرسپولیس از نتیجه دیدار سپاهان و پیکان اطلاع داشت و می دانست که رقیب اصلی اش برای قهرمانی دو امتیاز از دست داده است. به همین علت از همان دقایق ابتدایی نیمه دوم فوتبال هجومی را در دستور کار قرار داد. با این حال بازهم تا وقت استراحت در دقیقه 75 دو تیم نتوانستند نمایش خوبی داشته باشند و دروازه ها به طور جدی تهدید نشد. یحیی گل محمدی که این بازی را به علت محرومیت از روی سکوها پیگیری می کرد برای رسیدن به پیروزی وحید امیری و سیامک نعمتی را پس از بهبود مصدومیت شان به زمین فرستاد تا فرایند هجومی این تیم بهتر شود.

در دقیقه 80 پرسپولیسی ها موقعیت خوبی برای رسیدن به گل برای خودشان ایجاد کردند اما قبل از این که احمد نورالهی به سمت دروازه شوت کند ساسان انصاری روی پای او تکل رفت و یک موقعیت خوب را از شاگردان گل محمدی گرفت. دقایق خاتمهی با میل هجومی بیشتر تیم فولاد همراه بود و شاگردان جواد نکونام تلاش کردند به گل برتری دست پیدا کنند اما در نهایت این دیدار با تساوی بدون گل به خاتمه رسید. پرسپولیس با این تساوی 55 امتیازی شد و همچنان با دو امتیاز بیشتر نسبت به سپاهان در صدر جدول باقی ماند.

داور: وحید کاظمی

ترکیب فولاد خوزستان: احسان مرادیان، صالح حردانی، موسی کولیبالی، وحید حیدریه، سینا شاه عباسی (83- مهران موسوی)، محمد آبشک، احمد عبدالله زاده (86- محمد میری)، آیاندا پاتوسی (86-محمد قاسمی نژاد)، محمدرضا عباسی (77- فرشاد احمدزاده)، ساسان انصاری و لوسیانو پریرا.

سرمربی: جواد نکونام

ترکیب پرسپولیس تهران: حامد لک، محمدحسین کنعانی زادگان، سیدجلال حسینی، مهدی شیری، سعید آقایی، احمد نورالهی، احسان پهلوان، امید عالیشاه (71- سیامک نعمتی)، مهدی ترابی، عیسی آل کثیر (86- مهدی عبدی) و شهریار مغانلو (59- وحید امیری).

سرمربی: یحیی گل محمدی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 8729

به "فولاد صفر ، پرسپولیس صفر، پرسپولیس یک گام به جام نزدیک شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فولاد صفر ، پرسپولیس صفر، پرسپولیس یک گام به جام نزدیک شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید