طبیعتی خیره کننده در پارک های ملی کانادا

به گزارش مجله سایه، سال 2017، صد و پنجاهمین سالگرد تاسیس کشور کانادا است. در سال جاری می‌توانید به رایگان از پارک‌های ملی این کشور دیدن کنید. پارک‌های ملی کانادا پر از مناظر زیبا و لحظات خاطره‌انگیزی است که فقط در این کشور می‌توان تجربه کرد. گردش در پارک‌های ملی کانادا چند روز زمان می‌برد. در این پارک‌ها وارد دنیایی زیبا با آب و هوایی تازه می‌شوید و حیوانات منحصر به فردی را از نزدیک می‌بینید.

طبیعتی خیره کننده در پارک های ملی کانادا

از سفر با تور کانادا لذت ببرید.

پارک ملی جزیره خلیج جورجین (Georgean Bay Island)، اونتاریو

شما می‌توانید با 15 دقیقه رانندگی از شهر بری در اونتاریو به پارک ملی خلیج جورجیا برسید. در این پارک می‌توانید در آب‌های آبی روشن و شفاف شنا کنید، قایق‌سواری کنید و جت‌اسکی بروید. همچنین می‌توانید از روی صخره‌های اطراف دریا بالا بروید و عکس‌های زیبا و خیره‌کننده‌ای بگیرید. در ساحل شرقی، دو ستون صخره‌ای وجود دارد که از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این پارک ملی است.

پارک ملی لامارسینی (La Mauricie)، کبک

اگر می‌خواهید از شلوغی و هیاهوی شهر دور باشید، به پارک ملی لاموریسی بروید. این پارک ملی با زیبایی خیره‌کننده‌اش، 207 مایل مربع از این منطقه را پوشش می‌دهد. شما می‌توانید با دو ساعت رانندگی از مونترال به این پارک برسید. اینجا مکانی زیبا برای کمپ زدن، شنا کردن، پیاده‌روی و قایق‌سواری است. در فصل پاییز، درخت‌ها قرمز، زرد و نارنجی می‌شوند و انعکاس رنگ‌های آن‌ها در آب دریاچه، زیبایی خاصی به این مکان می‌بخشد.

پارک ملی جاسپر (Jasper)، بریتیش کلمبیا

پارک جاسپر با درختان همیشه سبز، رودخانه‌های زلال و کوه‌های اطرافش، مقصدی عالی برای سپری کردن اوقات فراغت با خانواده در زمستان و تابستان است. در این پارک می‌توانید سوار بلندترین و طولانی‌ترین تله‌کابین کانادا شوید، 2 کیلومتر پیاده‌روی کنید و به قله کوه ویلستر برسید و از آن بالا 6 رشته کوه را تماشا کنید. اگر به ارتفاع علاقه‌ای ندارید، رودخانه اتبسکا را کشف کنید، سوار قایق شوید و از روی آب، غرق در زیبایی بی‌نظیر این پارک شوید.

پارک ملی وود بوفالو (Wood Buffalo)، آلبرتا

اگر می‌خواهید حیات وحش را ببینید و جاهایی را تجربه کنید که تا به حال هرگز ندیده‌اید، به پارک ملی وود بوفالو بروید. در این پارک بیش از 5000 بوفالو در سراسر پارک پراکنده شده‌اند و می‌توانید در 44 کیلومتر مربع زیبایی بی‌پایان گشت و گذار کنید. در این پارک یکی از بزرگ‌ترین سدهایی را می‌بینید که توسط سک‌های آبی ساخته شده‌ است. قبل از ورود به پارک خود را برای ماجراجویی در سرزمینی که کاملا منطقه حفاظت‌شده برای بوفالوهاست، آماده کنید.

پارک ملی فوریلون (Forillon)، کبک

پارک ملی فوریلون بر روی شبه‌جزیره گاسپه واقع شده‌است و 10 ساعت با شهر کبک فاصله دارد. در این پارک می‌توانید تفریحات و تجربه‌های متفاوتی داشته باشید. از دهکده ماهیگیری تاریخی و جذاب آن بازدید کنید که نشان‌دهنده سبک زندگی مردمان گذشته است. حیات وحش این پارک شامل فوک‌ها و وال‌هایی است که می‌توانید شنا کردن آن‌ها را در خلیج تماشا کنید. این پارک با فضای آرام‌بخشش، مکان عالی برای درک طبیعت است.

منبع: escapehere.com
انتشار: 28 مرداد 1402 بروزرسانی: 28 مرداد 1402 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 440

به "طبیعتی خیره کننده در پارک های ملی کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طبیعتی خیره کننده در پارک های ملی کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید