طالبی: امیدوارم بتوانم مردم شیراز را خوشحال کنم

به گزارش مجله سایه، سرمربی تیم قشقایی شیراز می گوید سعی من بر این است که بازیکنان را در شرایطی قرار دهم که بتوانند 100 درصد توان خود را برای بازی کردن به کار ببرند

طالبی: امیدوارم بتوانم مردم شیراز را خوشحال کنم

ابراهیم طالبی، سرمربی تیم قشقایی شیراز در گفت وگو با خبرنگاران درباره شرایط تیمش و هم چنین پیروزی این تیم مقابل مشکی پوشان مشهد در چارچوب هفته چهارم لیگ دسته اول اظهار کرد: من از زمانی که به باشگاه قشقایی آمدم تلاشم را بر این گذاشتم تا به مسائل روحی و روانی بازیکنان بپردازم چون این تیم بسته گردیده بود و بازیکنی را در اختیار نگرفته بودم با تفکرات تاکتیکی من هماهنگ باشد. لذا باید این بازیکنان را باید به باور خاصی از توانمندی خودشان می رساندم. آن ها در اولین بازی از مس رفسنجان شکست سنگینی را متحمل شدند ولی در بازی با پرسپولیس پاکدشت بچه ها به باور خوبی از خودشان رسیده بودند و زمانی که حتی ده نفره هم بودیم توانستیم دو گل به شاگردان فرهاد کاظمی بزنیم و پیروز این میدان شویم. در بازی با مشکی پوشان هم با توجه به فرصتی که داشتیم هم روی مسائل تاکتیکی کار کردیم و هم روی مسائل روحی و روانی کار کردیم. با این که تیم در نیمه اول یک بر صفر از حریف خود عقب بود ولی در نیمه دوم بازی باخته را با نتیجه دو برصفرعوض کردند.

او ادامه داد: بازیکنان قشقایی، بازیکنان بازیکنان جوانی هستند و به تفکرات من اعتماد دارند. ما روز به روز بهتر خواهیم شد. شاید در آغاز فکر می کردند که تیم قشقایی در این فصل اگر بتواند خود را در لیگ حفظ کند موفق خواهد بود ولی ما رویای بزرگ تری در ذهن داریم و دوست داریم که جزو مدعیان صعود به لیگ برتر باشیم. ما در دو بازی اخیر خود در شرایط نامناسبی بازی کردیم. در بازی اول مقابل پرسپولیس پاکدشت 10 نفره شدیم اما توانستیم به هر ترتیبی که بود بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم. بازی بعدی ما هم مقابل مشکی پوشان در شرایط سختی برگزار گردید و در چمن مصنوعی این بازی را برگزار کردیم. بازیکنان ما با این شرایط بازی کردن عادت نداشتند اما من بازیکنان خود را آماده نموده بودم و بچه ها در این بازی همت کردند و از آن ها تشکر می کنم که بازی باخته را با پیروزی دو بر یک عوض کردند.

طالبی درباره شرایط تیمش در جدول اظهار کرد: بازی بعدی ما با شهرداری ماهشهر هست. ما از فردا تمرینات خود را بعد از سه روز تعطیلی آغاز می کنیم و خودمان را برای بازی آماده می کنیم. من بازی های شهرداری ماهشهر را نگاه می کنم و روی نقاط ضعف و قوت آن ها برنامه ریزی خواهم کرد. سعی می کنیم تا آغاز مسابقه شرایط روحی و روانی بازیکنان را بالا ببریم که ان شالله با این برد به سمت داربی شیراز و بازی با فجر سپاسی شیراز برویم. از تیمی که به این شکل استارت زده است این صندلی و رتبه فوق العاده است. من از اول هم به بچه ها گفتم که ما راه درازی در پیش داریم و سعی من بر این است که بازیکنان را در شرایطی قرار دهم که بتوانند 100 درصد توان خود را برای بازی کردن به کار ببرند. در دو بازی قبلی این رخ داد و ما توانستیم این بازی ها با پیروزی پشت سر بگذاریم. ادامه این روند برای تیم قشقایی نوید روزهای خوبی را برای این تیم می دهد. من امیدوارم بتوانم مردم شیراز را خوشحال کنم.

سرمربی تیم قشقایی شیراز در سرانجام گفت: امیدوارم مسوولان لیگ از مدیران و مسوولان باشگاه یک تضمینی را بگیرند تا شاهد چنین بی نظمی هایی در لیگ یک نباشیم مثل نفت تهران و خونه به خونه و تیم گسترش فولاد که به ارومیه منتقل شد. امیدوارم این مسائل تمام گردد و فوتبال ایران یک سر و سامانی بگیرد. چون مسوولان سازمان لیگ پارسال نشان دادند که برای لیگ یک اهمیت قائل هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 45

به "طالبی: امیدوارم بتوانم مردم شیراز را خوشحال کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طالبی: امیدوارم بتوانم مردم شیراز را خوشحال کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید