شادی: به اینکه می گویند باید مثل گوانجو طلا بگیرم کاری ندارم، شاید در 50 متر آخر اتفاقاتی بیفتد!

به گزارش مجله سایه، خبرنگاران: قایقران تیم ملی کشورمان گفت: به اینکه مردم از من چه انتظاری دارند و می خواهند همانند گوانجو در اینچئون هم طلا بگیرم کاری ندارم و به عنوان یک ورزشکار وظیفه دارم که کارم را انجام دهم.

شادی: به اینکه می گویند باید مثل گوانجو طلا بگیرم کاری ندارم، شاید در 50 متر آخر اتفاقاتی بیفتد!

با تور گوانجو یه جذابترین شهر چین سفر کنید، ترکیبی از مدرنیته و سنت چینی که در یکجا جمع شده اند.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران به اینچئون، محسن شادی درباره هوای بارانی اینچئون و اینکه آیا این موضوع برای او در فینال روئینگ مشکل ایجاد نمی کند، گفت: باران و باد برای ما مشکل ساز نیست. دو ماه در چین با این آب وهوا تمرین نموده ایم و مسئله ای از این بابت نداریم.

وی با بیان اینکه تایم و رکورد در مسابقه امروز اهمیت ندارد، اضافه کرد: هرکسی زودتر به خط سرانجام برسد، طلا را می گیرد و امیدوارم من بتوانم زودتر از همه به خط سرانجام برسم. رقیبان اصلی ام آمده اند که اصلی ترین آنها را در دور مقدماتی گرفتم و کوشش می کنم در فینال هم از او عبور کنم.

قایقران تیم ملی کشورمان اظهار داشت: تمام توانم را برای طلا می گذارم اما اینکه در نهایت چه اتفاقی بیفتد، خدا می داند. 2 ماه دور از خانواده بوده ام و حتی یک روز هم تمریناتم را تعطیل نکردم.

شادی در مورد مسائل اخیر فدراسیون قایقرانی که روی عملکرد قایقرانان تأثیر منفی گذاشته است، گفت: مسائلی داشتیم و به خاطر این مسائل برنامه های ما دستخوش تغییراتی شد اما این دو ماهی که در چین تمرین کردیم باعث شد به شرایط خوبم بازگردم و وضعیت بهتری پیدا کنم.

وی توضیح داد: من به اینکه مردم از من چه انتظاری دارند و می خواهند همانند گوانجو در اینچئون هم طلا بگیرم کاری ندارم و به عنوان یک ورزشکار وظیفه دارم که کارم را انجام دهم. هر کاری که برای آماده سازی ام لازم بوده انجام داده و فردا برای طلا کوشش میکنم اما اینکه در نهایت چه می گردد را نمی دانم. شاید در 50 متر آخر اتفاقی بیفتد که مرا از مدال دور کند.

منبع: تسنیم
انتشار: 26 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 572

به "شادی: به اینکه می گویند باید مثل گوانجو طلا بگیرم کاری ندارم، شاید در 50 متر آخر اتفاقاتی بیفتد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شادی: به اینکه می گویند باید مثل گوانجو طلا بگیرم کاری ندارم، شاید در 50 متر آخر اتفاقاتی بیفتد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید