سهیل مهدی: امیدواریم بازی فولاد و استقلال افتتاحیه خوبی باشد، حضور خبرنگاران در بازیهای لیگ برتر منتفی است

به گزارش مجله سایه، سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ: از حضور تماشاگران و خبرنگاران محروم باشیم، اما در خصوص اهواز خبر شاد کننده این است که آمار مبتلایان خوشبختانه سیر نزولی داشته است.

سهیل مهدی: امیدواریم بازی فولاد و استقلال افتتاحیه خوبی باشد، حضور خبرنگاران در بازیهای لیگ برتر منتفی است

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، سهیل مهدی در خصوص اعتراض بعضی باشگاه های لیگ فزونی به شروع مسابقات گفت: واقعیت این است که من به عنوان عضوی از کمیته مسابقات موظفم بنا بر دستوری که صادر شده، مجری برگزاری مسابقات باشم و تا زمانی که دستور سازمان بالادستی من تغییری در این مسأله ایجاد نکند، موظفیم برنامه مسابقات را به نحو احسن پیش ببریم تا باشگاه ها ضرر نکنند.

مهدی ادامه داد: هیچ وقت هیچ برنامه ای صد درصد نیست و قاعدتا نظرات متفاوتی وجود دارد. دوستان هم اگر بحثی را مطرح کردند در جهت اصلاح برنامه بوده و ما همواره از حسن نیت آنها تشکر می کنیم. اگر نتوانستیم همه را راضی کنیم بحث برنامه ریزی مطرح بوده است. فردا مسابقات لیگ با بازی معوقه استقلال و فولاد شروع می گردد، امیدواریم شروع مسابقات افتتاحیه خیلی خوبی داشته باشد و بتوانیم مابقی هفته ها را چه در لیگ یک و چه در لیگ برتر برگزار کنیم.

مسؤول کمیته مسابقات سازمان لیگ در خصوص این که با توجه به شرایط قرمز استان خوزستان آیا شهر اهواز می تواند میزبان خوبی باشد یا خیر، عنوان نمود: ما در زمینه رعایت مسائل بهداشتی دستورالعملی از سوی سازمان های بالادستی داریم. دستورالعملی از ستاد ملی کرونا داریم که در شهرهایی که اجازه برگزاری انجام فوتبال داده شده، برگزاری مسابقه هم بلامانع است. به واسطه همین پروتکل ها را به سمتی بردیم که از حضور تماشاگران و خبرنگاران محروم باشیم، اما در خصوص اهواز خبر شاد کننده این است که آمار مبتلایان خوشبختانه سیر نزولی داشته است.

وی توضیح داد: اما به طور کلی صرف نظر از شرایط زرد یا قرمز شهرها در جاهایی که به ما اجازه فعالیت فوتبالی داده شده، برگزاری مسابقات هم بلامانع است، کما این که بازی های محبت آمیز در بعضی از شهرها که شرایط قرمز دارند انجام شد.

مهدی در خصوص این که آیا در هفته های پایانی مسابقات لیگ برتر که ممکن است به برگزاری جشن قهرمانی هم منتهی گردد اجازه حضور خبرنگاران داده می گردد یا خیر، گفت: ما پروتکل را بر اساس شرایط موجود و لحظه به لحظه به روز می کنیم. سعی می کنیم به محض این که شرایط خوبی در بحث برگزاری میزبانی مسابقات ایجاد گردد، آن را به روز کنیم و اگر بتوانیم پوئن های بهتری بگیریم و آن را اعمال کنیم، یاری می کنیم که اصحاب رسانه هم حضور داشته باشند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 4391

به "سهیل مهدی: امیدواریم بازی فولاد و استقلال افتتاحیه خوبی باشد، حضور خبرنگاران در بازیهای لیگ برتر منتفی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سهیل مهدی: امیدواریم بازی فولاد و استقلال افتتاحیه خوبی باشد، حضور خبرنگاران در بازیهای لیگ برتر منتفی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید