سلطانی فر چه دستور ویژهای برای حمایت از ورزش تهران داده است؟

به گزارش مجله سایه، به گزارش خبرنگاران، ورزش استان تهران و آنالیز مشکلاتی که به خاطر کرونا با آن روبرو شده موضوع نشستی بود که روز گذشته در دفتر وزارت ورزش و با حضور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و رضا گل محمدی مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان تهران برگزار گردید.

سلطانی فر چه دستور ویژهای برای حمایت از ورزش تهران داده است؟

در خاتمه این جلسه اینگونه عنوان شد که مسعود سلطانی فر برای حل مسائل ورزش استان تهران در دوران کرونا دستور ویژه ای صادر نموده است اما اشاره ای به این دستور و اینکه دقیقا شامل چه مورد یا مواردی می گردد، نشد اگرچه رضا گل محمدی تاکید دارد که این دستور مربوط به اختصاص یاری اقتصادی وزاتخانه می گردد.

مدیر اداره کل ورزش و جوانان استان تهران در مصاحبه با خبرنگاران گفت: از زمان شیوع کرونا و به خاطر تعطیلی اماکن ورزشی استان تهران، ورزش این استان متحمل خسارت های اقتصادی زیادی شده است. به خصوص باشگاه های دولتی و خصوصی در این دوران دورنا به دلیل لغو فعالیت های شان با مسائل عدیده ای روبرو شده اند اما هیچ گونه تسهیلاتی در اختیارشان گذاشته نشده است.

وی ادامه داد: در این شرایط پروژه های زیادی هم داریم که قرار است به مناسبت هفته دولت افتتاح شوند اما به خاطر مسائل اخیر و محدودیت های اقتصادی ایجاد شده در به خاتمه رساندن آنها با معضل روبرو شده ایم.

گل محمدی تاکید نمود: در نشست مشترکی که با وزیر ورزش برگزار گردید گزارشی کامل از این شرایط و مسائلی که کرونا برای مان در ورزش استان تهران ایجاد نموده، ارائه شد. پس از آنالیز های تکمیلی وزیر برای حمایت اقتصادی در این زمینه دستور ویژه ای داد.

مدیر اداره کل ورزش و جوانان استان تهران توضیح داد: با دستور وزیر ورزش قرار بر این شد تا از طرف وزارت ورزش بودجه قابل توجهی به این اداره تزریق گردد.

گل محمدی از اعلام بودجه مصوب وزارت ورزش به اداره کل ورزش و جوانان استان تهران امتناع کرد اما به گفته وی این بودجه چند میلیاردی در دو بخش عمرانی و جاری در اختیار این اداره قرار می گیرد تا از آن برای یاری به باشگاه ها، سرو سامان نهایی پروژه های قابل افتتاح و یاری به همکارانی که شرایط معیشت شان به خاطر کرونا دچار آسیب شده، بهره بگیریم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 مهر 1399 بروزرسانی: 8 مهر 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 4839

به "سلطانی فر چه دستور ویژهای برای حمایت از ورزش تهران داده است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلطانی فر چه دستور ویژهای برای حمایت از ورزش تهران داده است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید