روسیه: استقرار بالگردهای انگلیسی در استونی تحریک آمیز است

به گزارش مجله سایه، سفارت روسیه در لندن به اقدام انگلیس در مستقر کردن بالگرد در نزدیکی مرزهای روسیه واکنش نشان داد.

روسیه: استقرار بالگردهای انگلیسی در استونی تحریک آمیز است

سفارت روسیه در لندن اقدام انگلیس در مستقر کردن بالگردهای نظامی در استونی و در نزدیکی مرزهای روسیه را یک اقدام تحریک آمیز دیگر توصیف کرد.

در بیانیه سفارت روسیه در لندن آمده است: ما از نزدیک برنامه حضور انگلیس در ناتو و گسترش حضور نظامی در شرق اروپا را پیگیری می کنیم. به اعتقاد ما استقرار بالگردهای جدید در استونی و بیانیه ای که در مورد مقابله با روسیه منتشر شده یک حرکت تحریک آمیز دیگر است.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: این اقدام انگلیس نشان می دهد که لندن اهداف و منافع خود را با پوشش مقابله با روسیه پیش می برد.

در روزهای گذشته گاوین ویلیامسون وزیر دفاع انگلیس با بیان اینکه استقرار بالگرد تهاجمی در استونی، اقدامی بازدارنده است، گفت: تهدیدهایی که ما از جانب روسیه مشاهده می کنیم بسیار جدی است و از سویی دیگر ما می خواهیم با استقرار بالگردهای تهاجمی آپاچی (در استونی) اطمینان حاصل کنیم به صورت مدام با شرایط متغیر این منطقه خود را تطبیق می دهیم.

گاوین ویلیامسون افزایش استقرار بالگردهای تهاجمی در استونی را بسیار بسیار حیاتی و مهم دانست و مدعی شد بسیاری از کشورها از این اقدام انگلیس استقبال کردند. ، مهر

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 18 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 289

به "روسیه: استقرار بالگردهای انگلیسی در استونی تحریک آمیز است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه: استقرار بالگردهای انگلیسی در استونی تحریک آمیز است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید