راهیابی مستند دیلگ به دهمین جشنواره مردمی فیلم عمار

به گزارش مجله سایه، معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری چهارمحال و بختیاری از حضور فیلم مستند دیلگ در دهمین جشنواره مردمی فیلم عمار خبر داد.

راهیابی مستند دیلگ به دهمین جشنواره مردمی فیلم عمار

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، قاسم اسماعیلی امروز از حضور فیلم مستند دیلگ از چهارمحال و بختیاری در دهمین جشنواره مردمی فیلم عمار خبر داد.

معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه دیلگ واژه ای ترکی و به معنای امید است، اضافه نمود: مستند دیلگ به کارگردانی مشترک عباس رفیعی و سید صفی الله حسینی و تولید حوزه هنری انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری در بخش مسابقه دهمین جشنواره مردمی فیلم عمار حضور دارد.

وی ادامه داد: مستند دیلگ در بخش رقابت اصلی جشنواره روایت قهرمانان جهت پیشرفت حضور دارد، این مستند 19 دقیقه ای، روایت زندگی پیرمردی است که با وجود کهولت سن و فرسودگی، به دلیل امید و نگاه ممتاز به زندگی و با همت بلند، برای کسب روزی حلال تلاش می کند.

معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری چهارمحال و بختیاری با اشاره به فیلم داستانی پسر مرد که با مشارکت حوزه هنری چهارمحال و بختیاری و دفتر امور اجتماعی استانداری در شهرکرد تولید شد، اظهار داشت: نویسنده این فیلم داستانی فاطمه برزکار است و کارگردان آن امیرحسین ریاحی است.

وی اضافه نمود: فیلمنامه این اثر با همکاری کارگاه از ایده تا فیلمنامه حوزه هنری چهارمحال و بختیاری تولید شده و داستان آن درباره پسری است که به دلیل مشاجره های پدر و مادر خود در خانواده دوست دارد خود را جایگزین پدر کند.

معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: حوزه هنری استان با همکاری دفتر امور اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری تا خاتمه سال 98 چند فیلم کوتاه با موضوع آسیب های اجتماعی (طلاق و خانواده) تولید خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 2391

به "راهیابی مستند دیلگ به دهمین جشنواره مردمی فیلم عمار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهیابی مستند دیلگ به دهمین جشنواره مردمی فیلم عمار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید