دریابیگی: داورزنی، داورزنی قبل نیست!، وکیلی هیچ وقت دست درازی نکرد

به گزارش مجله سایه، سرپرست سابق تیمهای ملی پایه والیبال می گوید: من سال ها است که داورزنی را می شناسم، اما این روزها رفتارها و اظهار نظراتی از او می بینم که با گذشته متفاوت است.

دریابیگی: داورزنی، داورزنی قبل نیست!، وکیلی هیچ وقت دست درازی نکرد

علی دریابیگی در گفت وگو با خبرنگاران، درباره اظهار نظر جنجالی محمدرضا داورزنی در چند روز گذشته در خصوص سرمربی تیم ملی نوجوانان، شرح داد: داورزنی برادر عظیم و خوب من است که هیچگاه با او مسئله ای نداشته و ندارم، همچنین بحثی هم نیست که بخواهم او را مورد اتهام قرار دهم. چند روز قبل حرفی از طرف او مطرح شد که برای من جای تعجب داشت.

او اضافه کرد: 20 سال است که داورزنی را می شناسم و ارتباط بسیار نزدیکی با او دارم. 11 تا 12 سال با او کار نموده ام و رئیس دفتر او بوده ام. در فدراسیون والیبال هم به صورت خیلی نزدیک با هم کار نموده ایم. بنده یزدانی خرم و داورزنی را کامل می شناسم و اکنون فکر می کنم که داورزنی این روزها صحبت هایی می نماید که متفاوت با داورزنی سال های قبل است.

دریابیگی با بیان اینکه این داورزنی با قبل تفاوت بسیار زیادی دارد، اعلام نمود: محمد وکیلی یکی از زحمتکش ترین مربیان والیبال کشور است و وقتی این بحث را به من گفتند، تعجب کردم. من در گذشته سرپرست تیم های ملی پایه از جمله نوجوانان بودم که به همین دلیل وکیلی از من خواست تا در این مورد نظر خود را بگویم که اصلا تا کنون چنینی رفتاری از او را دیده ام؟ باید تاکید کنم که تا کنون وکیلی هیچ برخورد فیزیکی با ملی پوشان نداشته وکتک زدنی را از او ندیده ام. وکیلی همواره با صبر و بردباری رفتار نموده و بازیکنان را مانند پدر زیر بال و پر خود گرفته است.

او ادامه داد: وکیلی برای به دست آمدن قهرمانی ها روزانه 12 ساعت در زمین با تیم کار نموده و با کتک زدن چنین نتایجی کسب نمی گردد. از داورزنی انتظار نداشتیم چنین چیزی بگوید چون آدم عظیم و معاون وزیر بوده است. داورزنی شخصا کسی است که حمایت کاملی از تیم نوجوانان کرد. البته گویا داورزنی گفته است که اصلا بحث اصلی او محمد وکیلی نبوده و منظورش این بوده که بعضی مربیان خارجی این کارها را نموده اند. من همواره دیده ام که وکیلی شبانه روز بالای سر این نفرات بود و هیچگاه دست درازی نکرد.

مسئول سابق امور بازرگانی فدراسیون والیبال، در پاسخ به این سوال که چرا داورزنی تا این حد تغییر نموده؟ اظهار کرد: من همواره شناخت کامل از او داشته ام، او همواره با مدیریت درست و مطالعه زیاد تصمیم می گرفت تا به شخصیت کسی آسیب نرسد. برای من جای تعجب است که آیا این صحبت ها تصمیمات خودش بود یا کسی جو مسمومی را برایش ایجاد نموده است! داورزنی مدیر درجه یک است و چرا چنین حرفی از طرف او زده می گردد، نمی دانم؟

دریابیگی در واکنش به این موضوع که گفته می گردد بعضی افراد نزدیک داورزنی از جمله اعضای خانواده اش به جای او تصمیم می گیرند، اظهار کرد: از زمانی که او معاون وزیر شد تا امروز، سه یا چهار بار بیشتر او را ندیده ام و اصلا نمی دانم با چه کسی مشورت می نماید. فقط می دانم که شرایط او با گذشته کاملا متفاوت است و داورزنی گذشته نیست!

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 3440

به "دریابیگی: داورزنی، داورزنی قبل نیست!، وکیلی هیچ وقت دست درازی نکرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دریابیگی: داورزنی، داورزنی قبل نیست!، وکیلی هیچ وقت دست درازی نکرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید