درخواست 200 نماینده برای معین تکلیف سفیر انگلیس از سوی دولت

به گزارش مجله سایه، نماینده همدان در مجلس با اشاره به بیانیه 200 نماینده برای تنزل سطح روابط با انگلیس به سطح کاردار گفت: بر این اساس وزارت خارجه مکلف است در چارچوب منافع ملی تا 2 هفته آینده روابط سیاسی با انگلیس را به سطح کاردار تنزل دهد.

درخواست 200 نماینده برای معین تکلیف سفیر انگلیس از سوی دولت

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه 29 دی) مجلس در تذکری گفت: مردم این روز ها با طومار هایی بلند از مجلس شورای اسلامی می خواهند هر چه سریعتر شرایط سفیر انگلیس در ایران معین گردد.

وی اضافه نمود: مجلس طرحی را آماده نموده که بر همین اساس وزارت خارجه مکلف شده تا در چارچوب منافع ملی تا دو هفته آینده روابط سیاسی کشور با انگلیس را به سطح کاردار تنزل دهد.

نماینده همدان در مجلس توضیح داد: بیش از 200 نماینده مجلس در بیانیه ای از دولت خواسته اند که هر چه سریعتر شرایط سفیر انگلیس معین تکلیف گردد.

حاجی بابایی گفت: کمیسیون تلفیق باید بودجه سال آینده را شفاف سازی کند؛ ضمن اینکه این بودجه 2 سقفی است که سؤال ما این است که دوسقفی بودن بودجه به چه معناست؟

وی گفت: تخصیص 10 میلیارد دلار ارز 4200 تومانی منشأ رانت و فساد خواهد بود؛ ضمن اینکه افزایش 15 درصدی حقوق کارمندان ظلم است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 2493

به "درخواست 200 نماینده برای معین تکلیف سفیر انگلیس از سوی دولت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست 200 نماینده برای معین تکلیف سفیر انگلیس از سوی دولت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید