دانشجویان پرستاری دانشگاه آزاد کازرون برای عدم حضور کاروزی در بیمارستان باید درخواست مکتوب دهند

به گزارش مجله سایه، معاون آموزشی دانشگاه آزاد کازرون با اشاره به اعتراض دانشجویان نسبت به شیوه کارورزی گفت: دانشجویانی که نمی خواهند دوره کارورزی را در بیمارستان بگذرانند با صورت مکتوب باید درخواست بدهند.

دانشجویان پرستاری دانشگاه آزاد کازرون برای عدم حضور کاروزی در بیمارستان باید درخواست مکتوب دهند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

عبدالله نظری، معاون آموزشی دانشگاه آزاد کازرون در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، با اشاره به اعتراض به شیوه کارورزی و فارغ التحصیلی دانشجویان پرستاری ورودی 95 گفت: دانشجویان 10 واحد کارآموزی داشتند که 8 واحد به صورت مجازی برگزار گردید و در جلسه که مدیران گروه پرستاری فارس گرفتند مقرر شد 2 واحد باقی مانده را الزاما در ایستگاه های پرستاری به سر ببرند.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد کازرون عنوان کرد: گروهی از دانشجویان ورودی سال 95 گویا تمایلی برای حضور کارورزی در بیمارستان ندارند و خواهان عودت شهریه کاروزی هستند. در صورتی که طبق قانون اگر دانشجویی درسی را نگذراند آن واحد را به صورت ناتمام در ترم آینده باید به اتمام برسانند.

وی گفت: دانشجویان پرستاری سال 95 که نمی خواهند دوره کارورزی را بگذرانند باید به صورت مکتوب در خواست بدهند تا شورای آموزش دانشگاه دراین زمینه تصمیم گیری کند که به صورت ناتمام بماند یا به صورت مجازی برگزار گردد.

نظری با اشاره به کاروزی دانشجویان پرستاری در بخش های مختلف بیمارستان اعلام کرد: بیمارستان ها قوانینی دارد که ما نمی توانیم آن را تغییر بدهیم دانشگاه مجوز های لازم را از علوم پزشکی برای کاروزی دانشجویان در بیمارستان گرفته است کاروزی دانشجویان در بیمارستان چند سال است که انجام می گردد و ما نمی توانیم این را مشخص کنیم که در کدام بخش آن را بگذرانند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 4796

به "دانشجویان پرستاری دانشگاه آزاد کازرون برای عدم حضور کاروزی در بیمارستان باید درخواست مکتوب دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشجویان پرستاری دانشگاه آزاد کازرون برای عدم حضور کاروزی در بیمارستان باید درخواست مکتوب دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید