داستان هورایزن فوربیدن وست برای قسمت سوم زمینه سازی می کند

به گزارش مجله سایه، همان زمانی که بازی هورایزن فوربیدن وست در سال 2017 برای کنسول پلی استیشن 4 عرضه شد، می توانستیم حدس بزنیم که هورایزن قرار است به یک فرنچایز بزرگ برای پلی استیشن تبدیل شود. در حالی که مدت زیادی از عرضه دومین قسمت این مجموعه یعنی هورایزن فوربیدن وست سپری نشده، استودیو گریلا گیمز به دنباله هورایزن فوربیدن وست فکر می کند.

داستان هورایزن فوربیدن وست برای قسمت سوم زمینه سازی می کند

در گفت وگویی با سایت VG247 ماتیِس دی یونگ، کارگردان بازی، بیان کرده که همانگونه که هورایزن زیرو داون زمینه هایی را برای داستان فوربیدن وست مهیا کرد، فوربیدن وست هم بذرهایی را کاشته که در بازی سوم کشت خواهد شد. او گفت: این بازی با یک کلیف هنگر بزرگ دیگر به انتها می رسد که در آن ما یک بار دیگر چیزهایی را برای بازی بعدی زمینه سازی کرده ایم.

دی یونگ چیز دیگری بیان نکرد اما گفت که چندین عنصر داستانی دیگری وجود دارد که بازی سوم معرفی نشده می تواند از دل آن ها بیرون بیاید. او بیان نمود: هورایزن واقعاً درباره رمز و راز است. هر یک از داستان های ما درباره کشف اسرار در جهانی قدیم و فعلی بازی بوده است. در واقع، داستان های پس زمینه زیادی وجود دارد که می توانیم برای توسعه داستان های نو و ایجاد رمز و رازهای نو از آنچه قبلاً ایجاد کرده ایم، استفاده کنیم.

ماتیِس دی یونگ توضیح می دد که در هورایزن فوربیدن وست هم تقریباً هم رویه اجرا شده است. او در ادامه صحبت هایش اضافه کرد: علاوه بر آن، ما داستان هایی از گذشته، از جهانی قدیم درون بازی، داشتیم که می خواستیم از آن ها استفاده کنیم. بنابراین ما باید با چیزهای زیادی کار کنیم و همچنین می دانستیم که چگونه می خواهیم قوس داستانی شخصیت اِیلوی را تکامل دهیم و همه چیز از آنجا با هم ترکیب شد.

بازی هورایزن فوربیدن وست در ماه فوریه برای کنسول های پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 عرضه شد و تا به امروز با توجه به بازخوردهای دریافتی چند آپدیت مختلف هم دریافت کرده است. وب سایت IGN آن را در کنار The Witcher 3: Wild Hunt و Elden Ring به عنوان یکی از ده بازی جهان باز برتر تاریخ معرفی کرد.

در گذشته هم پلی استیشن تأکید زیادی روی سری بازی هورایزن انجام داده بود و به وضوح بیان کرده بود که این اثر قرار است یکی از فرنچایز بزرگ پلی استیشن در آینده باشد. قسمت اول این بازی هم از نظر تجاری و هم از نظر جلب نظر منتقدان بسیار موفقیت آمیز عمل کرده است و طبق گزارش های رسمی سونی توانسته بیش از 20 میلیون نسخه به فروش برساند که برای یک بازی نو که بیش تر از عمر خود را هم فقط در یک کنسول در دسترس بوده و سپس برای پلی استیشن 5 و کامپیوتر در دسترس قرار گرفته است، آمار فوق العاده ای است. این احتمال وجود دارد که تمرکز پلی استیشن روی سری بازی هورایزن حتی فراتر از بازی های ویدیویی برود و به رسانه های دیگر هم نفوذ پیدا کند.

منبع: IGN

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 21 تیر 1401 بروزرسانی: 21 تیر 1401 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 11972

به "داستان هورایزن فوربیدن وست برای قسمت سوم زمینه سازی می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داستان هورایزن فوربیدن وست برای قسمت سوم زمینه سازی می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید