ببینید؛ از گیم پلی کوما برای تکن 8 رونمایی شد

به گزارش مجله سایه، کمپانی باندای نامکو (Bandai Namco) به تازگی از گیم پلی شخصیت کوما (Kuma) برای بازی مبارزه ای تکن 8 رونمایی نموده است.

ببینید؛ از گیم پلی کوما برای تکن 8 رونمایی شد

کوما که در زبان ژاپنی به معنای خرس است، یک شخصیت محبوب در مجموعه تکن محسوب می گردد. در طول این سری، دو نسخه اصلی از کوما وجود داشته است که هر دو خرس قهوه ای انسان نمایی هستند که در هنرهای رزمی آموزش دیده اند و به عنوان محافظ هیهاچی میشیما شناخته می شوند. اولین کوما به عنوان یک توله به وسیله هیهاچی میشیما در جنگل های اطراف املاک میشیما پیدا شد. هیهاچی خرس را پذیرفته و او را به عنوان حیوان خانگی بزرگ کرد و در نهایت هوش استثنایی کوما را تشخیص داد. هیهاچی آموزش کوما را در هنر های رزمی شروع کرد و به او زبان اشاره، فنون مبارزه و زبان ژاپنی را آموزش داد. توانایی های چشمگیر کوما او را به محافظ وفادار هیهاچی تبدیل کرد. او در دو تورنمنت اول تکن حضور داشت، اما در نهایت در تورنمنت دوم به پاول فینیکس باخت. کوما مدتی پس از دومین دوره مسابقات به علت کهولت سن درگذشت.

دومین کوما پسر کومای اصلی است و همان نسخه ای است که در تکن 8 نیز با آن سروکار داریم. او به عنوان محافظ هیهاچی در کفش های پدرش پا گذاشت و سنت خانوادگی شرکت در مسابقات King of Iron Fist را ادامه داد. کوما به خاطر حملات قدرتمند با فنون گلاویزی و سبک مبارزه وحشیانه اش شناخته شده است. او از زمان تکن 3 تقریبا در تمامی بازی های تکن از جمله نسخه های تکن تگ تورنومونت نیز حضور داشته است. کوما علی رغم ظاهر ترسناکش، در کنار کسانی که به آن ها اهمیت می دهد، مهربان و بازیگوش است. او زبان منحصربه فردی از غرغر، غرغر و حرکات اشاره را برای برقراری ارتباط با انسان ها به نمایش می گذارد.

کوما در ترکیبی از جودو، کاراته و کشتی سومو تخصص دارد. او از قدرت وحشیانه و تکنیک های قدرتمند برای غلبه بر حریفان خود استفاده می نماید و سبک مبارزه او منعکس کننده غرایز طبیعی شکار و توانایی او در غلبه بر طعمه است. در راستای دیگر اخبار مرتبط با تکن 8، به نظر می رسد که شخصیت هایی که به وسیله بسته الحاقی به بازی اضافه می شوند شامل لیروی اسمیث (Leroy Smith)، کونیمیتسو (Kunimitsu)، زافینا (Zafina)، ژولیا چنگ (Julia Chang)، لیدیا سوبیسکا (Lidia Sobieska) و فاکومرام (Fahkumram) می گردد.

تکن 8 در 26 ژانویه 2024 (6 بهمن 1402) برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس /اس و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد. در ادامه می توانید تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

ببینید؛ تریلرهای شخصیت های تکن 8
منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 18 دی 1402 بروزرسانی: 18 دی 1402 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 16417

به "ببینید؛ از گیم پلی کوما برای تکن 8 رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ از گیم پلی کوما برای تکن 8 رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید