خبرنگاران 80 درصد از شبکه آب های سطحی آبادان لایروبی شد

به گزارش مجله سایه، آبادان - خبرنگاران - شهردار آبادان گفت: 80 درصد از 220 کیلومتر شبکه آب های سطحی روباز و بسته شهر آبادان لایروبی شد.

خبرنگاران 80 درصد از شبکه آب های سطحی آبادان لایروبی شد

محمودرضا شیرازی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران بیان نمود: لایروبی 82 درصد از 100 کیلومتر شبکه روباز و 75درصد از 120 کیلومتر شبکه روبسته آب های سطحی آبادان اجرا شده است.

وی به تعمیر 12 ایستگاه پمپاژ آب های سطحی و خرید 10 دستگاه لجنکش در آبادان اشاره نمود و گفت:پنج دستگاه جدید پمپاژ آب های سطحی در حال تعمیر و پنج دستگاه نیز در حال خریداری است.

شیرازی اضافه نمود: 10 دستگاه پمپ آب قوی از سوی آبفا و جهاد کشاورزی نیز برای استفاده در مواقع اضطراری در اختیار شهرداری آبادان قرار خواهد گرفت.

وی به همکاری شهرداری و دادگستری آبادان برای استفاده از زندانیان جرایم غیرعمد برای لایروی بعضی از مناطق آبادان اشاره نمود و ادامه داد: از این افراد برای لایروبی انهار در منطقه 2 استفاده خواهد شد.

شیرازی به 32 نقطه ریزشی و 17 نقطه تلاقی با مجاری آب های سحطی با شبکه فاضلاب شهری آبادان اشاره نمود و گفت: این مکان ها شناسایی و در حال ترمیم توسط آبفا هستند.

وی به اجرای عملیات نخاله برداری به صورت گسترده در مناطق سه گانه شهرداری آبادان اشاره نمود و اضافه نمود: ماهیانه پنج میلیارد ریال از درآمد شهرداری آبادان صرف نخاله برداری می گردد.

شهردار آبادان با بیان اینکه کارکنان شهرداری آبادان در سه نوبت کاری عملیات نخاله و زباله برداری انجام می دهند ادامه داد: شهروندان آبادان ، با شهرداری در گذاشتن زباله خود راس ساعت 9 شب همیاری نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 7 آذر 1399 بروزرسانی: 7 آذر 1399 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 5741

به "خبرنگاران 80 درصد از شبکه آب های سطحی آبادان لایروبی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 80 درصد از شبکه آب های سطحی آبادان لایروبی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید