خبرنگاران سینما گلشن مشهد به کاروان سینمایی جشنواره فجر پیوست

به گزارش مجله سایه، مشهد- خبرنگاران- در نخستین روز برگزاری هجدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد، پردیس سینمایی گلشن این شهر نیز به پنج سینمای دیگر میزبان فیلمهای سی و نهمین جشنواره فیلم فجر تهران پیوست.

خبرنگاران سینما گلشن مشهد به کاروان سینمایی جشنواره فجر پیوست

مدیر پردیس سینمایی گلشن روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: نمایش فیلم های جشنواره فیلم فجر در این سینما، از روز پنجشنبه 16 بهمن ماه جاری شروع می گردد و در دو سانس ساعتهای 15 و 18 فعالیت خواهد داشت.

فرزین جیرانی اضافه کرد: فروش بلیت فیلم های جشنواره در این سینما نیز به صورت اینترنتی انجام می گیرد و حضور تماشاچیان در سالنها با استفاده از یک سوم ظرفیت سالن و رعایت کامل پروتکلهای بهداشتی خواهد بود.

16 فیلم منتخب سی و نهمین جشنواره فیلم فجر برای نمایش در هجدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد از 15 تا 22 بهمن ماه معین و جدول مربوط به آن منتشر شده است.

نمایش این فیلم ها از 15 بهمن ماه در دو نوبت ساعتهای 15 و 18 در 6 سینمای هویزه، سیمرغ، ویلاژتوریست، آفریقا، اطلس و گلشن شروع شده است و تا 22 بهمن ماه ادامه دارد.

در نخستین روز 2 فیلم در پنج سینما شامل فیلم مامان ساخته آرش رییسی و ابلق ساخته نرگس آبیار به ترتیب درسانس های 15 و 18 در سینماهای هویزه، سیمرغ، آفریقا، ویلاژتوریست و اطلس به نمایش درآمدند.

علاقه مندان به تماشای فیلم های هجدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد می توانند بلیت فیلم های مورد نظر خود را روزانه و به صورت اینترنتی از سامانه هایسینما تیکت، ایران تیکوگیشه7خریداری نمایند.

وبلاگ خرید: وبلاگ خرید | این سیستم پیشرفته وبلاگدهی برای فروشگاه های اینترنتی است

منبع: ایرنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: 3ye.ir شناسه مطلب: 6962

به "خبرنگاران سینما گلشن مشهد به کاروان سینمایی جشنواره فجر پیوست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سینما گلشن مشهد به کاروان سینمایی جشنواره فجر پیوست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید